tiistai 2. joulukuuta 2014

Jalkapuoli..

Sunnuntaina käytiin Nadinen kanssa tosiaan ikeassa. Nyt ei onneksi lähtenyt paljon mitään mukaan! Mutta on ne lihapullat hyviä. 

Ikean jälkeen tultiin tähän meille ja kokeilin pakkailla tavaroita ensimmäistä kertaa. Olen positiivisesti yllättynyt, kun mun matkalaukussa oli kaikki vaatteet, kengät ja takit (mitä multa tuntuu löytyvän, haha. Tänään hostäiti just kyseli, että monta takkia oon ostanut tän vuoden aikana, hups..). Eikä laukku painanut, kun 19 kiloa, kyllä täältä tullaan vielä Suomeen!!! Ottaen huomioon, että mulla on vielä carry-on ja iso käsilaukku ja saa tuonne isoonkin vielä jotain laittaa. 


Illalla en tainnut tehdä muuta kuin katsoin elokuvan 12 dates of chistmas. Rakastan joululeffoi ja niitä löytyy nyt netflixistä oikein urakalla, niin päätin nyt, että katson yhden jouluelokuvan päivässä ennen joulua. Niissä hyvä on myös se, että useimmat ovat vaan 1,5  tuntia kestäviä, juuri sopivia päiväuni-tauolle.

Maanantaina oli paluu arkeen ja kyllä maistu puulta.. Kuusi viikkoa töitä jäljellä, toisin sanoen ei mitään! Tästä siis selvitään. 

Pojat menivät vihdoin kouluun, me mentiin A:n kanssa northgateen leikkialueelle. 

Kotiin tultua syötiin ja laitoin A:n nukkumaan. Itse katsoin leffan nimeltä Holiday in Handcuffs. 

Normaaliin tapaan iltapäivä, hain pojat, syötiin snacksit ja sit yleistä hengailua. 

Illalla lähdin salille (hyvä minä!!!). Rakastan body combat tuntii, mutta nyt alkaa tuntuu, ettei tää liikunta sovi mulle, joka kerta ku oon nyt syksyllä käynyt, niin oon tullut kipeeks seuraavana päivänä, täällä mä taas aivastelen ja nenä vuotaa, miten on mahdollista? 

Tiistaina mentiin eläintarhaan Amandan ja lasten kanssa. Oli aika kylmä, mulla ei onneksi, sekin on vain pukeutumis kysymys! 







Iltapäivällä lapset nukkuivat melkein kolme tuntia ja minä katsoin vaihteeksi joululeffan. Tänään vuorossa oli elokuva nimeltä Dear Santa. 

Illalla näin Agaa Starbucksissa pikaisesti ja sen jälkeen tulin kotiin. Suunnittelen hosteille kuvakirjaa, johon nyt yritin valita valokuvia. 

Just äsken olin menossa vessaan ja nousin vissiin vauhdilla, kun en huomannut mun iPadiä, se lensi suoraan mun jalkapöydän päälle ja nyt särkee ihan älyttömästi. Näin ei voi käydä kuin mulle? Pystyn kyllä kävelee, että ei sielä kai mitään murtunut ole. 

Hyvää alkanutta viikkoa vaan teille, mä yritän käydä nukkumaan! 

- Hanna 

2 kommenttia:

  1. Etkö sä oo shoppaillu mitään vai onko sun check-in bag pohjaton?!? Nyt vinkit jakoon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä... Mun salaisuus on meijän äiti, joka vei multa yhden matkalaukun (23kg) losista, kun oltiin. Ja heitän kaikki vähänkään huonossa kunnossa olevat pois!

      Poista