lauantai 6. joulukuuta 2014

5 weeks left..

Keskiviikkona oli normaali päivä, puistoiltiin Amandan ja pienten kanssa. Ja muuten ei tehty mitään erityistä. 




Illalla mentiin Ineksen ja Amandan kanssa katsomaan kuoro-konserttia. Ruotsi-Anna laulaa kuorossa, joten mentiin katsomaan niiden konserttia. Oli kyllä kiva, itse olen aina ollut laulamassa, tuli ikävä omia kuoro aikoja! 






Torstaina mentiin lynnwoodiin playdate cafeen K:n ja A:n kanssa. Ollaan oltu sielä kerran aikasemmin ja se on tosi kiva paikka pienemmille lapsille. 

Amanda lähti hänen hostperheen kanssa Hawaijille, joten olen nyt reilu viikon omillani täällä. Epäreilua! 

Illalla Nadine ajoi meille ja mentiin suomi-kirkkoon, minkä sivuilla satuin just samana päivänä käymään ja näin että siellä oli tilaisuus, jossa laulettiin kauneimpia joululauluja. 

Oli ihanaa päästä laulamaan suomalaisia joululauluja! 




Perjantaina olin töissä normaaliin tapaan, koti-päivä. Siivoilin, tein pyykkejä ja leikittiin. 

Viiden jälkeen laitoin pojat valmiiksi ja sen jälkeen he lähtivät äitinsä kanssa isovanhemmille yhdeksi yöksi, hostiskällä oli kavereidensa kanssa pokeri-ilta ja mä olin kavereiden kanssa keilaamassa. 





Tänään lauantaina, suomen itsenäisyyspäivänä en tehnyt yhtään mitään. Makasin kotona, luin divergentin kakkos kirjaa ja katsoin joululeffoja, oli ihanan rentouttava päivä. 

Viideltä sitten aloitin työt, N lähti heti naapuriin, koska meidän hostit lähettivät naapurinpojan kotiin, koska ei ole mun työ ottaa neljättä lasta vastuullani. Arvostan tätä kyllä, että he ajattelevat myös minua. N söi naapurissa ja tuli puoli 8 aikaa kotiin, milloin me katsottiin elokuvaa täällä. 

Ennen kahdeksaa laitoin A:n nukkumaan, neiti oli niin väsynyt, että nukahti melkein heti (normaalisti menee vanhempien kanssa melkein tuntia myöhemmin nukkumaan). 

Elokuvan jälkeen mentiin poikien kanssa pesulle ja annoin mauri Kunnaksen joulupukki kirjan pojille, minkä äiti oli lähettänyt. K ensin sanoi, että ei tykkää siitä (yllätys), mutta N oli sanoi, ettei hän voi tietää, koska ei ole aikasemmin lukenut. Se sulatti mun sydämen! 

Luin sitten heille ja molemmat nukahtivat kesken kirjan, hellyyttäviä! Luin kirjan kuitenkin loppuun, kun muistan samaista kirjaa lukeneeni lapsena suomeksi! 

Nyt olen edelleen kolme tuntia töissä, täällä istun hiljaisessa talossa ja nautin omasta seurastani! Mulla olisi ollut yhdet kotibileet tänää. Harmi, että joudun jättämään väliin.. 

Mukavaa sunnuntaita kaikille! 

- Hanna 

Ps. 5 viikkoa töitä!!!! Hullua, vastahan mä tulin?!


2 kommenttia:

  1. Voin kuulla mun pääs ku K sanoo "i dont like iiiit" semmosel nariseval melkee itkeväl äänel :D - milla ps we need to talk....

    VastaaPoista