maanantai 29. syyskuuta 2014

Viikonloppu.

Perjantai-iltana käytiin Lauran kanssa ulkona syömässä, muuten ei tehty mitään erityistä. Tulin suht ajoissa kotiin, taisin lukea kirjaa ja kävin nukkumaan. 

Lauantaina makasin puol päivää kotona, sitten kävin pikasesti Lauralla, mihin jätin mun auton. Otin bussin downtowniin, missä näin Josen kanssa. Pian meijän seuraan liittyivät yksi etelä-korealainen tyttö ja kaksi jenkkiä. Hengailtiin pitkälle iltaan, käytiin kahvilla ja myöhemmin syömässä meksikolaista ruokaa. 






Jossain vaiheessa illalla Annan perheen uusi au pair Jenna liittyi meidän seuraan saksalaisen au pair kaverinsa kanssa.

Lopulta päädyttiin vesipiippu-baariin ja mul ja Laural oli pieniä kommunikointiongelmia, niin päädyin lähtee Jennalle yöksi.


Oli outoa, niin outoa!! Mennä sinne, missä mun rakas oli asunut vuoden, muttei ollut sielä enää. Otin vaa kuvia kaikesta ja lähettelin Annalle. 





Siellä sit nukuin, väärällä puolella sänkyä, haha! 

Lauantaina oli muuten 100 päivää mun viimeiseen päivään au pairina, on se vähän hullua!! Kuinka nopeesti aika voikaan mennä?! 



Aamulla tai siis päivällä, en tiiä, koska viimeksi oon nukkunu 12, Jenna heitti mut Issaquahiin bussipysäkille, mistä lähin hakemaan autoa Lauralta. Ei sit loppujen lopuksi nähty Lauran kanssa, ku mul oli akku loppu mun jenkkipuhelimesta, eikä Laural ollu nettiä. 

Kotona olin reipas, kävin kaikki mun vaatteet läpi, mitä otan Suomeen mukaan ja mitä en, koska äiti ottaa mun ison matkalaukun losista Suomeen, niin pitää jotain tolkkua saada tähän hommaan! Nyt toi matkalaukku on tuol mun huoneen nurkassa pakattuna, enää 18 päivää!!! Kerrankin oon ajoissa, jossen olisi tehnyt sitä nyt, se olisi sitten ollut vikana iltana ennen Losiin lähtöä edessä. 





Maanantaina taas perus arkea, heitettiin pojat kouluun. Ollaan vähän kipeitä molemmat edelleen, joten hengailtiin kotona, leikittiin, kylvetin A:n ja tein pyykit! 



Nyt makaan täällä peiton alla ja odottelen, että neiti herää.. 



- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti