maanantai 25. elokuuta 2014

Shoppailua ja maisemia!

Lauantaina ajeltiin kohti outletteja eli shoppailupäivä tiedossa. Tällä kertaa mä otin vähän hillitymmin, kyllä yksi guessin laukku ja pari mekkoa päätyi munkin matkaan.



Outleteilta ajettiin auto Lauran pihaan ja otettiin bussi kohti downtownia! Jossain välissä Laura ja Tiiakin hyppäsivät meidän bussiin, kun olivat ekana vähän säätäneet jotain.. 

Tyttöjen kanssa oli tarkoituksena mennä juustokakuille cheesecake factoryy, mutta päätettiin, ettei jakseta jonottaa, vaan ostettiin kakkupalat ja otettiin bussi takasin Lauralle. 

Pohdittiin, mitä tehtäisiin illalla.. Ja päädyttiin sellaiseen trampoliini paikkaan, missä oli paljon trampolineja vierekkäin ja trampolineja myös seinillä vinosti. En osaa selittää, enkä ole varma, että löytyykö julkaisukelpoisia kuvia! Tosi hauskaa oli ja tuli päivän kaloritkin kulutettua, varmasti mennään Lauran kanssa joskus uudestaan, kun ei haluta viihteelle lähteä.. Siellä on siis lauantai-iltaisin yli 16 vuotiaille kahden tunnin pomppuaikaa, kaksi pizza palaa ja vesipullot. Ei oltu ees vanhimpia, hauskaa oli, vaikka poltinkin polven ja jalkapöydän.. 



Sieltä sitten Lauralle hakemaan auto ja kotiin. Aika pikaisesti taidettiin käydä nukkumaan.. 

Sunnuntaina heräiltiin rauhassa aamulla ja tänään otettiin suunnaksi snoqualmie fallsit! Parkkipaikan löytämisessä oli vähän ongelmia, kun siellä oli joku tapahtuma myös jossain, niin ihmisiä oli paljon! 

Putous on kyllä hieno, vaikka ei mikää Niagaran putous olekaan. Mä olin kerran käynyt tuolla aikasemmin, mutta silloin satoi vettä, joten nyt oli paljon parempi sää tuolle reissulle!








Putouksien jälkeen mentiin käymään north bendin outleteilla. Mä olin sieläkin käynyt vain kerran ja tykkään rue21 nimisestä kaupasta, mikä sieltä löytyy! Löytyhän sieltä taas pari paitaa ja mekko..

Tän kesän olis paras viel jatkua pitkään täällä ja ens kesänä olis paras olla paljon juhlia, kun noita mekkoja tuntuu nyt löytyvän.. Suurinosa mun mekoista on kuitenkin sellaisia, mitä voin arkena käyttää! 

Sieltä ajeltiin kotiin, en tiedä, oliko viimeinen kerta, kun tuli käytyä snoqualmiessa? Tai snoqualmie ridgessa, mikälie nyt onkaan! Siellä mä kerroin, mistä aina käännyttiin Annalle, kun se vielä oli täällä ja katselin maisemia, missä olin tottunu liikkumaan Annan kanssa! Mulla on ikävä sua, vaikka sulla onkin vaa jotain ihan muuta.... Jollain kierolla tavalla! 

Illaksi tultiin kotiin ajoissa, koska mulla alko työt kuudelta. Aloitettiin tekemään ruokaa jo vähän aiemmin! Saivat lapset suomalaisia lihapullia ja perunamuussia, kyllä tykkäisivät, paitsi K perunamuusista, mutta se onkin nirso ja olen positiivisesti yllättynyt, että tykkäsi edes lihapullista. 



Pojat kattoivat Millan kanssa leffaa, mä laitoin A:n nukkuu ja valmistelin seuraavaa päivää. Leffan jälkeen pojat menivät nätisti nukkumaan, ite hengailtiin hereillä vielä pari tuntia, luettiin kirjoja. Olin just käymässä nukkuu, kun hostit tulivat kotiin. Heilläkin oli ollut hyvä ilta! 

Tänään meillä oli kaikki lapset, lähettiin Matthews beachille. Oltiin hetki leikkipuistossa ja sen jälkeen mentiin uimaan. Oli ihan hauskaa, pieniä raivarikohtauksia lukuunottamatta! 

Ihana, kun on sattunut niin hyvät ilmat Millan ollessa täällä! 

Iltapäivällä kaikki tais ottaa päikkärit, mäkin nukahin sohvalle istualteni pyykkejä laittaessa.. Tais väsyttää! 

Kun olin off kävin suihkussa ja otettiin suunnaksi Kerry park. Sielä perus turistikuvat ja matka jatkui kohti seattlen maailmanpyörää, mikä lopulta päätettiin skipata ja säästää rahaa. 





Käytiin red robinissa syömässä hampparit, oli kyllä hyvää! 

- Hanna

1 kommentti:

  1. Puspus sua mulla ikävä on, suoralla tavalla 😘🙈🐜 A on iso tyttö!! Ja tutut paikat. Nyt en kestä. Ylös sängystä vaan ja suomen sateeseen..........

    VastaaPoista