sunnuntai 24. elokuuta 2014

Arkea with Milla ❤️

Ihanaa Milla on täällä ja niin ihanaa, ku on joku, joka oikeesti tuntee sut!! 

Mut nyt takasin alku viikkoon! 

Maanantaina oltiin siinä Lauralla sitten vaan ja juoruiltiin. Kotiin mennessä tein virheen ja menin kauppaan ostamaa vedenkestävän meikinpoistoainetta. Laitoin sen tietenki vaan laukkuun ja myöhemmin selvisi, että pullo oli ollut auki.. Eipä ollut tullut pieneen mieleenkään tarkistaa, että onko suoraa kaupasta ostettu pullo auki vai ei. No sitä oli sitten tietenkin vähän joka puolella ja kaikista pahimpana mun iPhonen näyttö on nyt pilalla ja vissiin myös kaiutin! Pitää vissii lähtee puhelin kauppaan.. Onneksi ei ollut hostien puhelin! 



Tiistai aamulla N meni campille ja sitte minä ja pienet lähettiin sandel parkkiin Amandan ja tyttöjen kanssa. Perus päivä, kylvetin lapset ja sit otettiin päiväunet. Mä siivoilin ja tein varmaa jotain hyödyllistä! 

Kun olin off, makoilin vaan sängyssä ja sitten Amanda tuli tähän meille, syötiin hostien kanssa ja sitten vaan makoiltiin mun sängyssä. Amanda yritti lukea suomenkielisiä sanoja, meillä oli hauskaa, kun eihän se ihan onnistunut..

Keskiviikkona lähin ensimmäisenä heittää poikia campille ja preschooliin. Pitkästä aikaa mä sain tehä sen ja oli tosi kiva, mä jotenki tykkään kuskeilla näitä lapsia! A oli äitinsä kanssa sen aikaa ja mun tullessa kotiin, sain A:n.  

Mulla oli kulmat alderwood mallil, tai luulin, että olisi.. Olinpa viikkoa liian aikasin, onneksi mun kulmien laittaja oli vapaa ja sain kulmat kuntoon! Nyt ei tarvitse ensi viikolla tulla, vaan vasta 4 viikon päästä! 

Kävin vähän love culturen loppuun myynnissä, kun A nukku rattaissa.. Harvoin tulee tälläst tehtyä, koska vanhemmat kuitenki odottaa meijän tekevän töitä täällä! No sen jälkeen, kun A heräsi, niin mentiin leikkipaikalle, kyllä mä ihan hyvä au pair oon! Noi kulmatkin on hostien toiveesta keskellä päivää, kun toinen vaihtoehto oli, että pitäisi päästä vähän aikasemmin, että kerkeisin 20 vaille kuudeksi lynnwoodiin! 

Iltapäivällä leikittiin ja nukuttiin ja varmaa vähän myös siivottiin! Oli aika odottavainen tunnelma. Netistä katoin, niin pikkuhiljaa Millan lentoa lykättiin ja vielä vähän lisää.. Loppujen lopuksi lento pääsi kuitenkin lähtemään, reilu 2 tuntia myöhässä! 

Hengailin Tiian kanssa, syötiin mun hostien kanssa ja sen jälkeen mentiin Starbucksiin istuskelemaan ja kuluttamaan aikaa! Sielä vielä lähettiin targetissa käymään, kun aikaa oli edelleen! On se hyvä, että täällä on tälläinen valtava tavaratalo auki puoleen yöhön.. Tuli siitä jotain pientä ostettuakin! Sen jälkeen heitin Tiian ja lähin kohti lentokenttää!



Ensitapaaminen yli 7 kuukauden jälkee oli ihana!!! Se tunne, kun saat halata parasta kaveria pitkän ajan jälkeen! 

Kentältä ajettiin meille ja yritettiin mahdollisimman nopeesti käydä nukkumaan, mutta olihan kello jo yli yksi yöllä, kun päästiin kotiin. 

Torstaina olin normaalisti töissä, hostäiti oli sopinut kaverinsa kanssa, että nähään greenlakessa ja että hän tulee myöhemmin.. Mua sillee pienesti ottaa päähän, ku se suunnittelee mun puolesta ohjelmaa! 

Torstai-iltana lähettiin käymään northgatessa ja Milla sai ensimakua shoppailusta. Tavattiin myös Tiia ja käytiin panera breadissa syömässä! 

Yritys oli mennä ajoissa nukkuu, mutta eihän siitä tullut taas mitään. Eli univajeella menin vielä perjantainkin.

Perjantaina aloitin työt 7.45, koska hostäitin piti lähteä työhaastatteluun. Nyt taas pidetään peukkuja, oli kuulemma mennyt hyvin ja olisi hyvät mahdollisuudet saada se työ! 

Lasten ja Millan kanssa mentiin eläintarhaan, varmaa ekaa kertaa lasten kanssa kierrettiin lähes kaikki eläimet! Ja aikaakin vielä jäi, kun mentiin leikkipuistoon hetkeksi! Mutta siitä se sitten taas lähti.. Pojat käyttäyty tosi hyvin eläintarhassa, mutta leikkipuistoon meneminen oli virhe. Molemmat alkoivat olla väsyneitä ja sit oli liian hauskaa ja se jäi päälle.. N on sellainen, että hän ei sitten osaa lopettaa, että se menee yli! 











Saatiin onneksi kaikki lapset nukkumaan ja Millakin vähän lepäili, kun mä siivosin. Ja whatsappailin Annan kanssa, joka on päässyt nyt turvallisesti Suomeen vuoden täällä olon jälkeen! Pus pus!! Outoa on! Pidä hauskaa Suomessa, nauti kaikesta ajasta läheistesi kanssa! 

Neljän aikoihin lähettiin hostien kyydissä seattle centeriin, jossa he olivat menossa katsomaan ulkoilmakonserttia. Käytiin hostien kanssa syömässä meksikolaisessa ravintolassa ja sen jälkeen mentiin monoraililla downtownii, käytiin parissa kaupassa ja sen jälkeen mentiin ekaan Starbucksiin, otettiin perus turisti kuvat ja käytiin purkkaseinällä. 

Tämän jälkeen mentiin istumaan Starbucksiin, Millan eka kerta!! 



Sen jälkeen otettiin bussi kotiin ja oltiin jopa ajoissa täällä! Yheltätoista oltiin jo nukkumassa! 

Tänään nukuttiin "pitkään" ja nyt kohta yritetään päästä sängystä ylös! 

- Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti