torstai 28. elokuuta 2014

Arkea ja speciaalia!!

Tiistaina N oli campilla ja me oltiin kahen pienemmän kanssa golden gardensissa. Tykkään siitä rannasta, vaikka sen jälkeen hiekkaa on ihan joka paikassa. 



Iltapäivä meni normaaliin tapaan ja olin viideltä off. Sen jälkeen lähdettiin Millan kanssa kohti Bellevue Squarea, pääsi Millakin vähän kokemaan meijän Seattlen ruuhkaa, ei nyt ollut vielä edes pahimmasta päästä! 

Käytiin cheesecake factoryssä syömässä ja kierreltiin kauppoja, vaihteeksi, haha. Tultiin jo ennen kymmentä kotiin, eli oltiin ajoissa, mutta eihän siitä nukkumisesta taas mitään tullut. 





Keskiviikko aamulla taas pirteänä töihin.... Hostäiti heitti K:n kouluun ja mä ja A käveltiin N:n kans campille.



Mulla oli A päivä, heitin Millanki shoppailee northgateen, niin mentiin ihan kahestaan A:n kanssa greenlakee. Kävin vaunujen kanssa lenkillä neidin nukkuessa ja sen jälkeen mentiin leikkimään kahluualtaaseen, täällä kun on vielä hyvät säät! 

Illalla syötiin dinneriä hostien kanssa, kyllä nää mun hostit on tosi mukavia! Sen jälkeen käytiin kaupassa ja katottiin netflixistä leffa nimeltä the right kind of wrong, tykkäsin kyllä. 

Tänään on mun tän viikon vika työpäivä ja sitten neljä päivää vapaata!!! Oon niin innoissani. 

N campille ja me mentiin Northacresiin puistoon. Treffattiin myös Amanda ja tytöt, sekä Amandan paras kaveri, joka on nyt myös täällä! Oli jo ikävä Amandaa, niin oli kiva nähä nyt edes näin lasten kanssa ja oli myös mukava nähä amandan kaveria Ruotsista. 




Iltapäivä normaalilla rutiinilla. Ensi tiistai töitä ja sitten lasten kesäloma on ohi!!!! 

 - Hanna 

1 kommentti: