maanantai 21. heinäkuuta 2014

Viikonloppu

Viikonloppu oli ja meni.. Lauantain hengailin tosiaa Annan ja poikien kanssa, käytiin mäkkärin leikkialueella, syömässä froyoo ja tehtiin pizzaa. 



Illal ajettiin Seattleen, hengailtiin hetki Lauralla ja sitten tytöt lähti baariin.. Mä vihaan niin paljon alaikäsenä oloa täällä, saatte kuulla tästä varmaa joka vkl, ainaki niin kauan kun Anna on tääl! 

Mä heitin Tiian kotiin ja menin itekki! Kattelin netflixii ja skypettelin äitin kans. 

Sunnuntaina heräsin kasin aikaa, ilman herätyskelloo.. Mut ihan kiva, niin oli aikaa kunnolla ja sain vaa loikoilla sängys. 

Kympin jälkeen otin bussin kohti Seattle centerii, missä mul oli lcc-tapaaminen. Istuttiin ja käytiin läpi joku testi, mikä meijän olis pitänyt tehä.. Tänä viikonloppuna Seattlessa oli myös bite of seattle tapahtuma, missä oli paljon erilaisii kojuja, mistä sai ostaa ruokaa.. Ja oli siel jos jonkinlaista ilmaismaisteltavaa myös. 

Hetken pyörittyämme, lähettii kohti kauppaa, minkä kautta mentiin golden gardenssii rannalle. Siellä oli parin saksalaisen synttäri/läksiäis -juhlat.. Sää ei meitä suosinut, vaan vettä tuli tasaisin väliajoin. 

Oltiin ihan jäässä, onneksi Brian, johon tutustuttiin Vancouverissa toukokuussa, on palannut reissusta ja lupasi hakea meijät. Mentiin sitten illaksi hengailee Brianin kämpille, missä Mylon liittyi myös seuraan, oli kyllä ihan huippu ilta! Juttua riitti ja hauskaa oli... Brian heitti mut sitten vielä illal kotiin. 

Tänään oli ihan hirvee aamu.. Varmaa hirvein työaamu tähän mennessä! Mutta tästä päivästäkin selvittiin.. 



Mentiin magnuson parkkii, missä sattumalta törmättiin Amandan ja lasten kanssa. Siinä sit oltiin ja mä otin vähän rennommin, onneks A nukku, niin ei tarvinu koko aikaa juosta sen perässä. 




Meijän neidin autonistuin on jotenki rikki, en saanu sitä auki.. Sain A:n onneks irti siitä, kun löystin kaikki vyöt, mutta hostäiti tuli sitten ottamaan A:n sen autoon! Mä ajoin pojat kotiin, K nukkuu ja N lukee, toimii niin kauan kuin äiti ei oo kotona. 

Iltapäiväl, ku K ja A nukku, niin pelattii monopolyy N:n kans, kyllä meni aika tosi nopeesti! Ennen kuutta olin off ja lähin melkee heti lenkille.. 




Mulle oli tullu pari nimppari pakettia, just oikeena päivänä! Kiitos äiti ja mummo <3 kesälle huomio, jos joku on nyt viel jotain lähettelemässä, niin älkää lähettäkö suklaata, se sulaa! Kyllä mä ton vielä syön, mutta se on sulanut ja kovettunut takaisin. 

Lenkin jälkee söin dinnerii hostien kanssa ja nyt oon vaa hengaillut omassa huoneessa. 

- Hanna 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti