lauantai 19. heinäkuuta 2014

Ensimmäinen viikko loman jälkeen..

Nyt alotan tän uudestaa, enkä jaksa niin panostaa, kirjotin tän kerran ja kaikki hävis ja kyllä ärsyttää! 

Eka työviikko takana loman jälkeen.. Kyl toisaalt meni tosi nopeest, mutta onneksi on ohi! 

Maanantaina tosiaa mentiin Amandan kanssa illalla vielä uimaan lake Washingtonii. Tuli ihan viime kesän uintireissut mieleen, ihanan raikasta vettä oli ja oli edelleen lämmin illallakin! 

Menin aikasin nukkumaan, huomasi että oli viikko eletty kahen tunnin aikaerolla. 

Tiistai aamulla N lähti isänsä mukaan töihin, joten mulla oli vaan K ja A. 




Yhentoista aikaan lähdettiin hostäiti, minä ja lapset kohti eläinpuistoa, missä oli hostiskän työpaikan joku piknik. Ruokana hamppareita ja hodareita, lapset saivat kasvomaalauksia ja tatuointeja. 







Kun olin off, lähdin heti ajamaan kohti Bellevuee, missä treffattiin Annan kanssa. Oli ihana päästä kunnolla juoruilemaan! Käytiin ostaa mulle bikinin alaosa ja sitten käytiin syömässä. 

Myöhemmin Tiia liitty seuraan ja lähdettiin siitä Annan yhen kaverin läksiäisdinnerille, jonka jälkeen mentiin ulkoilma elokuvaa katsomaan. 



Elämäni ensimmäinen outdoor movie. Oli kiva kokemus, vaikka leffa oli ihan surkea.. Tai siis ei yhtään mun tyylinen, vähän verrattavissa hobittiin, mistä en myöskään pitänyt! 

Meillä oli ihan hauskaa, juteltiin vähän kaikesta tyttöjen kans. Lähettiin kesken elokuvan, kun meni muutenkin myöhäiseksi. 

Keskiviikkon mulla meni kaikki suunnitelmat uusiksi, kun hostäiti oli suunnitellut kaverinsa kanssa ohjelmaa mulle ja lapsille. K meni kouluun ja mä lähin N:n ja A:n kans greenlakee, missä sit nähtiin hostäitin kaverin ja sen lasten kanssa. 

Kierrettiin järvi ympäri, oltiin puistossa ja käytiin uimassa. Toisaalta oli ihan kivaa, mutta ei se ole kumminkaan mun kaveri, niin miksi minun pitää hengailla sen kanssa? 

Kotiin, päiväunet ja olin off. 

Lähdin vaihteeks greenlakeen, missä parkkipaikan löytämiseen meni ikä ja terveys, mutta vihdoin se löyty ja mentiin rannalle makaa Tiian kanssa. Vähän ajan päästä Anna liittyi seuraan ja sit käytiin froyolla. 

Mietittiin, koska viimeksi on käyty ja taisi olla toukokuun alkupuolella. Myöhemmin törmättiin sattumalta Amandaan, Nathalieen ja pariin ranskalaiseen. Henkilökohtaisesti mä en tykkää ransalaisista ihan hirveästi, yksi syy on varmasti, kun niitä ei kovin usein kuule englantia puhuvan. 

Torstaina mulla oli kaikki lapset ja mentiin golden gardenssii leikkipuistoon Amandan, Nathalien, ruotsalaisen Annan ja lasten kanssa.







Perus iltapäivä, päiväunia ja tappelua. 

Söin mun vikat salmiakit ja Skypettelin Millan kans. Oli ihanaa pitkästä aikaa!!!! 



Illalla tai oikeesti aika aikasin Anna tuli meille, missä syötiin dinner mun hostien kanssa. Mentiin Lauralle, oli kiva nähä pitkästä aikaa! 

Siellä hengailtiin ja oltiin vaa. 11 kotiin, on käännetty tää unirytmi takaisin vanhoihin uomiin. En tiiä, onko se hyvä asia vai ei..

Söin iltapalaksi raejuustoo. Outoo, kun ei enää muista, miltä Valion raejuusto maistuu, on se parempaa kuin mitä täällä on, mutta on toikin ihan hyvää! 



Perjantaina aamulla lähettiin ensin magnuson parkkii, mistä siirryttiin arena sportsii.. Elikkä mentiin pomppulinna paikkaan, ihanan rento päivä! 

Sit olin off jo puol 5, mistä lähin heti ajelemaan kohti snoqualmie ridgeä. Näin Annan ja pojat eka näiden golfclubin altaal, mistä sitten mentiin Annalle. Meijän piti mennä Danielalle naapuriin, mutta jumituttiin Annan huoneeseen. Kyllä me sit käytii illalla/yöllä pienellä kävelyllä.. 

Tänään nukuttiin suht pitkään ja edelleen makaan Annan sängyssä. Anna on töissä, enkä oikeen tiiä, että mitä tehdään poikien kanssa, mutta mä nyt vaan oon! 

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti