torstai 19. kesäkuuta 2014

TI-KE-TO

 Tähän alkuun taas Amandan ottamia kuvia Tiistai aamulta:

IMG_5377

IMG_5379


Tiistai iltana mentii tosiaa Amandan kans syömää dinnerii! Oli ihan älytöttömän hyvää.

Sit mentii leffaan...  Ja ostettii "vähän" popparii ja siinä meni se terveellisyys koko hommaan. Noh, kyl tää täst, juupa juu!! Käytii kattoo 22 jump street ja oli ehkä oudoin leffa, minkä oon nähny ja oli ihan surkee! En ymmärrä, et miks mentii ees kattoo tollast leffaa, en tykänny yhtää.

IMG_5382

IMG_5384


Noh lähemmäs 11 se tais taas olla, ku tulin kotiin, suihkun kautta nukkuu.

Keskiviikkon mul oli pelkkä A, viimenen pelkkä A päivä nyt hetkeen. Mentii eka greenlaken ympäri lenkille ja sitte leikkipuistoon. Oltii sovittu treffit Stephanien kanssa ja sit se oli lukenu jostain ryhmästä, et muita au pairei vauvoineen olis myös tulossa ja kyllähän ne siel oliki. Oli tosi kivaa, A leikki muitten vauvojen kans ja mä tutustuin uusii ihmisiin!

IMG_5328

IMG_5333
Meil on hauskaa lenkillä!
IMG_5341

IMG_5343

IMG_5348


Iltapäiväl sit kotiin, A nukku ja mäki taisin nopeet tirsat ottaa. Ja M tuli ottaa A:n puol viiden aikaa ja olin off! Kiva kerranki noin päin.

Illal hain Tiian, mentii syömää red mill burgersii eli hamppareille.. Hyvä terveellinen elämä!! Kertokaa mulle, mistä mä saan sen motivaation, et oikeesti pysyisin siinä? En mä nyt kyl niit välipaloi oo syöny samallail ku ennen, mutta silti..

Nähtii sit Lauran kanssa ja käytiin vähän kaupoilla.. Istuttii autossa ja sit istuttii Laural ja juoruiltii, ei mitään erityistä! Heitin Tiian jo joskus ysin aikaa kotii ja kympilt olin jo sängys menos nukkuu, tänää yritän kyllä samaa.

Tänään aamulla lähettii eläinpuistoon, N:n viimei koulupäivä.... Se fiilis ku lapset on ihan innoissaa koulun lopusta ja kesälomasta ja ite ei ihan niin.. Just mietin tänää, et miettiikö noi vanhemmat samaa, että voi ei kun N ei mee enää kouluun? Miettikö mun vanhemmat ku olin lapsi, että voi ei kun nyt se Hanna ei mee enää kouluun ja meidän täytyy olla sen kanssa joka päivä? No en tiiä, mut mä oon ihan sata varma, etten oo ollu yhtä hirvee lapsi.. Ja oon totellu ees puolina kertoina, ku mua on pyydetty tekee jotain, haha, no en tiiä.

IMG_5390
IMG_5392


Eläinpuistossa, meil oli ihan huippu hauskaa. A käveli kiltisti meijän kans ja sit otti myös unet rattaissa. Kunnes jotain tapahtu ja K lopetti mun tottelemisen, siitä se alamäki sit lähti. Mä päätin, et me lähetää kotii, et mä en ala kattelee tollasta käytöstä ja sanoin sen sillekki. K karju koko matkan autolle, mut sentää se juoksee mun perässä, ettei se kyl yksin jää mihinkää.

Sit ku oltii ajettu 5 min, niin se rauhottu. Noh, sit K otti sen autonistuimen sen turvavyön olkaimet pois, eikä suostunu laittaa niit enää takasin. Mun oli pakko pysähtyy.. Seuraavaks se ei suostunu tulee autosta ulos ja tuli kauheen huudon kans sisään, kyllähän se äiti siihen sit tuli, mut onneks sano K:lle vaa hyvää yötä ja mä vein sen sänkyy huutaa. Siel se sit huus ja rauhottu, mutta nukkumaan meneminen kesti varmaa 1,5 tuntia.

Lapset nukku noin neljää ja viideltä olin off.

Nyt mä kirjottelen tätä täällä, aattelin syyä dinnerin hostien kanssa ja sit meen salille illal!! Kantsii ettii täält, et koska oon viimeks käyny salilla...... Saattaa löytyy toukokuust? Tai huhtikuust? Noh, tänää mä sinne suuntaan!

- Hanna

IMG_5372
En laske päivii... Yks meijä training schoolin suomitytöist vaa lähetti tän tänää!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti