tiistai 24. kesäkuuta 2014

Juhannus!!

Torstaita vähän eka viellä! Kävin tosiaa käytyä salilla, PITKÄSTÄ aikaa!! Ja oli kyl niin huippufiilis sen jälkee, ku oli saanu treenattuu.. Illalla sit taas taisin käydä ajois nukkuu, ainaki yritin, en muista enää!

Perjantai, ah..... HYI, se päivä oli ihan hirvee. Elikkäs meilläkin alko nyt kesäloma, tai siis N:l alko loma koulusta, mikä ei todellakaan tiiä lomaa mulle. Melkee olin valmis perjantain jälkee lähtee kävelee johonki kauas pois, mutta kyllä siitä selvittiin. Noi veljekset yhessä vaan ei oo hyvä yhdistelmä!

Käytii semmoses pomppulinna paikassa ja sit tultii kotiin nukkuu, M oli kyl kokoajan meijän kans, et toisaalt must tuntu, et se teki siitä päivän käyttäytymisestä viel huonomman! Mä en olis alkujaankaa menny sinne pomppulinna paikkaa, vaan olisin matkal jo kääntyny kotii, ku pojat käyttäyty niin huonosti, ni ei ne olis ansainnu päästä sinne.. Meni hermot, mut enhän mä oo se joka päättäää.

Illal sit makasin vaa sängys ja olin laiska.. Kaikki kaverit oli juhlimas juhannusta ja mä makasin koton, aika masentavaa oli! Tiian kans sit treffattii ja käytii vähän rannal kävelee, mut ei me kauaa oltu. Oli ehkä paskin juhannusaatto ikinä, siel rannallaki kaikki nuoret oli ihan ympärikännis ja juhli kesää ja koulunloppumista..

IMG_5436

Kyllä oli ikävä kotii, ku kotiväkiki lähetteli kuvaa, kuinka ne oli porukalla mökillä, mäki olisin halunnu! Siel mökil on tullu vietettyy nyt aika monta viimeistä juhannusta, mutta nyt se olis ollu erilainen ku oli meijän porukasta muitaki ku mä pudonnu pois.

IMG_5396
Sielä ne mun rakkaat on <3
Lauantaina oli sit meijän vuoro juhlia.. Päiväl eka säädettii kymmenee suuntaa, no ei. Käytii kaupas ostaa vähän syötävää ja juotavaa, mentii Tiialle, josta otettiin sitte bussi rannalle kaikkien tavaroidemme kans. Meillä sentään säät suosi toisin kuin suomessa ei ihan tainnu.. Sielä me maattii pari tuntia bikinit päällä ja otettii aurinkoo, huippua! Sit pikkuhiljaa siitä alotettiin juhannusriennot, oltiin vailittu ihan huippu paikka, ku viereiset seurueet alko yhistyy, niin meitäki pyydettii mukaan! Siinä me sit saatii juhlaseuraa itellemme ja oli kyl huippu hauskaa. Unohtumaton juhannus, vaikkakin hyvin erilainen sellai.

IMG_5421

IMG_5418

IMG_5443

IMG_5432

IMG_5429

IMG_5425


Saatiin sit kyyti yhen meijän kaverin luo, missä sit viel jatkettii illan viettoa tai yön.. Paljon oli vanhoja ja uusia tuttavuuksia!

Sunnuntai aamuna olin positiivisesti yllättynyt, kuinka hyvin nukuin sohvalla! Ei tehnyt mitään heikkoa, kympiltä oltiin jo ylhäällä. Siitä otettii melko nopeesti bussi Tiialle päin, käytiin subissa syömässä ja sit Tiialle  vaihtaa vaatteita! Bikinit taas päälle ja menoks, mentii greenlakee ottaa aurinkoo. Aurinkorasvat unohtu, mut onneks se ilma ei ollu ihan super super kuuma, niin mä selvisin!

IMG_5433

Nähtii siinä sit muutamaa tyyppiä, keihin tutustuttii edellisenä päivänä ja sit mentii syömää dinnerii johonki ravintolaa. Oli ihan huippu hyvät ruuat taas kyl!!

Hetken istuskeltua päätettii, että lähetään kotiin! Kyllä se lauantai ilta vähän painoi päälle. Tiialta napattii kamat ja Anna heitti mut kotiin, mistä hetken juoruilujen jälkeen sekin pääs jatkamaa matkaa kotiin.

Maanantaina heräsin ennen herätyskelloo!! Olin ekaa kertaa yksin kotona, että koko talo oli tyhjän. Oli outoa kyl illal käyä nukkuu.. Mut hostit oli sanonu mulle, et tulee kympilt ja sit alkais mun työt, mut eipä näkyny ketään! Tääl mä sit imuroin ja pesin pyykkiä, ihan kuin täydellinen au pair.

M ja lapset tuli sit vähän jälkee puol 11, milloin alko mun rupeama... Ei ollu paljon perjantait parempi päivä! Lähettii sit rannalle ja ne automatkat oli ihan hirveet!! Mut rannal sit pojat leikki joittenki toisten poikien kans ja sit aloin juttelee yhen tytön kans, joka selvis Tiian training school kaveriks. Siinä sit vaihettii facebookkei, et jos joskus saatais pojat uudestaa leikkii yhessä, aika rentoo. Vaikka toi A ei tee mun elämäst helppoo, tollasin päivin toivois, et olis vaan isompia lapsia! Lämpömittari näytti 27 astetta!

Kahelta lähettii kotiin ja lapset nukkuu, N:ki vihdoin kauheen show:n jälkee! Sit kuudelta, ku herätin lapset, niin annoin niille vaa dinnerii ja sit melkee sen jälkee olin off. Olin töissä siis 10-7.30, kun N alko pelaa nyt tennistä, niin M oli sen kans sitte siel.

IMG_5456

Illalla lähin vielä Tiian kans kävelylle ja haukuttii meijän kuus vuotiait kilpaa.. Ei ollu kummankaa helpoimmat päivät takan!

Äitin kans skypetin viel illal ja sit taas nukkuu.

Tänää oli taas oudot työajat, niit on nyt varmaa vähän koko viikon. Tänää alotin siis 9.30, heräsin kyl aamul ekan kerran seiskan jälkee, ku tuol oli kauhee huuto. Ja tol äitil oli vissii ihan hirvee aamu noitten muksujen kans, hostisi on tosiaa työmatkal, tulee tänää illal.

Menin sit alas, niin eka homma, mitä haistoin, niin K oli kakannu housuu, hyvää huomenta vaa mulle. Noh M suuttu sille nii paljon, ni nyt se vihdoin toteutti sen, et se joutu jäämää äitin kans kotii, ku me lähettii rannalle. Tänään on hyvä päivä ja oon onnellinen ku lapset on käyttäytyny hyvin!! Toivottavasti en oo vaa liian onnellinen.....

Noh sit aateltiin, et treffattais viel Tiia ja tytöt green lakes, mut N sano, et on väsynyt, niin tultiiki kotiin ja tuol ne kaikki kolme nyt nukkuu, ihan mahtavaa!

- Hanna

2 kommenttia: