perjantai 27. kesäkuuta 2014

TI-KE-TO-PE

Tiistai iltana... Näin Amandan kanssa ja käytiin imuroimassa mun auto, haha! Se oli siis ihan hirvee ja sitä ei kukaa oo varmaa imuroinu monee vuoteen.. M just sano, et toi iskä on tosi huono siivoomaa mitään.

Sit suunnattiin targettiin, mistä mun matkaan lähti loput A:n synttärilahjasta. Eli ei tehty mitään kummosempaa. Illal tais taas venyä ja keskiviikkon oli sit normiaamu, kyllä väsytti!

Keskiviikkon K meni pre-schooliin, joten mulla oli vaan N ja A, suunnattiin aamupäivällä playdate cafeen. Jossain vaihees Anna ja pojat liitty seuraan. N leikki siel tyylii 5 tuntia ja hyvin jakso, kaikki lapset rakastaa tota paikkaa!! A:ki kävi laskemas pikkusten liukumäkii, ihana oli nähä, kuinka paljon se nautti ku kiipes ite portaat ylös ja laski alas!

Tultiin neljäks kotiin, mistä hostisi otti A:n ja kävi hakee K:n hoidosta ja lähti kohti lentokenttää hakemaan isoäitiä. Mun hostisän äiti lensi siis englannista tänne! Mä olin aikasemmin off, mut hengailin perheen iloks kotona. Autoin ruoanlaitossa ja söin dinneriä yhessä. Mummolla on erittäin vahva brittiaksentti!! Must on tosi outoo, ku en mä kuullu mitää aksentti eroja ennen ku tulin tänne, mutta nyt ymmärrän, kun kaikki puhuu aina aksentista..

Tuo mummo on tosi mukavan olonen, että tullaa ihan hyvin juttuun!

Torstaina olin töissä aamulla 8-9 ja sit olin off loppu päivän. Anna tuli tähän meille ja sitte lähettii northgateen. Tavoitteena löytyä korkokengät mulle ja löytyhän ne! Rakastuin niihin heti!! Ja tuli sitä ostettuu sit muutama kesävaatekki, mut kohtahan on mun loma, niin niitä tarvittiin!!!!

Käytiin syömässä ja sit tultiin meille, täs Anna oli viel hetken ja sit lähti kotiin. Mä luin kirjaa ja nukahin. Söin dinnerin hostien kans ja hengailin kotona, tosi tapahtumarikasta siis taas.

Illal meni super myöhäseks, mut kyl tää tästä taas. Sain sentää nukkua pitkää aamulle, tai olisin saanu, jossei pojat olis huutanu tos mun oven takan kasin jälkee! Alotin työt kympiltä, vaikka ei mua vielä olis tarvittu.

Siinä sit hengailtiin kotona, kunnes A heräs ja lähin lasten kans käymää kirjastos ja leikkipaikal.

Mun piti olla 2 off, mut enpä oo.. Viitee asti tääl puurretaan, tosi rankkaa ku lapset nukkuu ja N hengailee isänsä kans. 

Tänään on meijän pikkuprinsessan 1-vuotis syntymäpäivä!!!! Se on jo isotyttö, hullua.. A oli 6 kk, kun tulin tänne ja nyt se on muka jo vuoden..

JA MUN PARAS KAVERI TULEE TÄNNE 54 PÄIVÄN PÄÄSTÄ!!!!!! Tänää varattu lennot, niiin huippua!! En malta odottaa. Siitä tulee huippua!

- Hanna

ps. pahoittelen kuvattomuutta, mut ei tässä nyt oo paljon kuvattavaa ollut..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti