tiistai 17. kesäkuuta 2014

MA-TI

Maanantain oli ihan ok päivä lasten kans. Oltiin eläinpuiston sisäleikkipaikal leikkii, ku sato vettä. Helppoa.

A ei nukkunu aamulla, en tiiä aletaanko me nyt opettaa sitä pois aamu-unilta. Eih, en haluu!! Ku sit se nukahtaa aina autoo, ku mennää takasin kotiin, eikä se siinä vaiheessa oo syöny lounasta ja sit se ei nuku hirveesti K:n kans samaa aikaa.. Eihän se tot äitii varmaa haittaa, ku ei se oo ikinä omien lastensa kanssa, muutakun viikonloppuna, milloin siinä on isäki, eikä ne silloi välttämät laita K:t ees nukkuu.

Mutta, K tarvii sen unet ja se nukkuu ne aina mulle, eikä se pelleile niitten kanssa! Ja mulla ei pää kestä, jos oon putkee 9-10 tuntii töissä, ilman hetken taukoo. Noh, sitte ku M saa töitä, toivottavasti nopeasti, niin sit ei se oo kyttäämäs täällä, et mitä teen ja noi lapset tulee jatkossakin nukkuu samaa aikaa, mihin mä oon nyt ne opettanu. Paitsi, et N:n kesäloma alkaa perjantaina, ni eihän se nyt nuku.. Mut oon ymmärtäny, et silläki pitäs olla se hiljai aika, et saan ns. tauon itelleni, toivottavasti!

Iltapäiväl tosiaa sit hengailin A:n kans, ku se ei nukkunu samaa aikaa K:n kans ja sit K:ki heräs aikasemmin, ku siskonsa huus täällä, hyvin meni! Mut ne leikki ihan nätisti ja näin, ettei mitää ongelmaa ollu.

Olin viidelt off, ni Anna ja Tiia tuli tähän vähän kuuden jälkeen! Ihanaa, ku tytöt on taas kotona <3 Istutii täs meillä ja ootettii ikä ja terveys mun dinnerii, ku M sano, et se on 6.30, ni se oli loppujen lopuks joskus seiskan jälkeen.. Ja mä tein melkee nälkäkuolemaa, ku nyt miljoonas yritys syyä terveellisesti menossa. Ei siis tarkota mitään ylitarkkaa hommaa, vaa yritän nyt olla syömättä mitää crackereit, mitkä on tullu mun paheeks täällä!! Ja nyt on jo koht kaks päivää taas selvitty..  Täällä tulee siis syötyä aina arkena, ku on "tylsää", ku ruokkii lapsia tai lapset on nukkumas, ni yritän nyt päästä siitä eroo.

Nähtii sen mun dinnerin jälkee vielä Lauraa. Anna ja Laura näki ekaa kertaa toisensa ja kyllähän sitä juttua taas riitti. Istuttii johonki puol kymppii starbucksis, ennen ku Lauran piti lähtee johonki. Sit ajettii meille, istuttii joku reilu tunti autossa, kuunneltii musiikkii ja juteltii syvällisii. Taiettii sielä välillä itkeäkki..

Tänään aamulla oli taas huonopäivä, mulla ja lapsilla.. Tai ihan hyvä sit, ku sain ne autoon! Oltiin puistossa Amandan ja lasten kanssa, oli aika kylmä ja vähän sellai harmaa ilma.. Mut parempi ku suomessa, siel vissii satanu jotain lunta/räntää? JUHANNUSVIIKOLLA, mikä tässä kesässä on vikana?

IMG_5294

IMG_5298


Sit lapset nukkuu ja mä kirjottelin tätä, minkä kerkesin. Lapset heräs joskus kolmen jälkee ja siinä oltiin ja leikittii, kunnes M ja N tuli kotiin. M oli N:n koulul tekeen jotain, ni se toi sit N:n aikasemmin kotiin, vaikka sano ettei tois, kiva. Tääl mä sit olin kaikkien kolmen kans, ku M hengaili jossain ylhääl, oli kyl onneks hyvin, eikä ollu mitää ongelmaa, voi kuin tällästä olis koko kesän.

Sit naapurin lapset kävi soittaa ovikelloo, et voiko nää mennä leikkii niitten kans. Sit lähti N ja K molemmat ja jäin hengailee A:n kans tänne viimeseks 20 min. Toivottavasti noi naapurit on paljon kotona kesällä ja haluu leikkii N:n kans, etenki päiväuniaikaan..

Nyt lähen täst Amandan kanssa syömään ja sit olis tarkotus mennä leffaan.

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti