keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Memorial day + muuta

Maanantaina oli tosiaan memorial day eli vähän niinku kaatuneiden muistopäivä suomessa. Täällä se on vaa paljon suurempi juttu, täällä kaikilla on vapaapäivä. No ei kaikilla au paireil, mut meillä esim oli kaikki kotona ja mä olin vapaalla. Memorial day toimii sit myös kesälomakauden avajaisena, meillä ei onneks viel lapsilla ala kesälomat! En oikee ymmärrä, et miks on pitäny yhistää kaks merkitystä tälle päivälle, etenkii ku nuo ei liity mitenkää toisiinsa..

Mä tosiaa pääsin silloin vihdoin sielt sängyst ylös ja nappasin sit Tiian kyytii ja lähetii kohti snoqualmieta (ei mitää käryy miten kirjotetaa, haha), elikkä otettii suunnaks Anna ja niitten illanvietto.. Mentii tyylii suoraa valmiiseen ruokapöytää, oli kyl hyvää ruokaa!

Meni sitte juoruiluks loppu ilta, ei me taijettu mitää fiksua puhua.. Ajettiin Tiian kans kotii illalla, siitä puhuttiin, kuinka ei suomessa tällästä matkaa illan takia lähtis ajaan (vajaa 60 km), mut nyt ei tunnu missään! No kyl se vähän tuntuu välillä, mut kyl Anna on hyvin selvinny siel. Täällä noi välimatkat on suurempia, mut ei ne siltä kyl tunnu, kai..

Juttelin Sofkun kans ekaa kertaa mun täällä olo aikana <3 Oli ihanaa pitkästä aikaa!! Jos joku muukin haluu mun kans skypetellä, niin kyl mä saan aina järjestettyy aikaa!

Tiistai..... oli hirvee päivä. Voisin lopettaa tähän, mut kerrotaan nyt sitte kumminki!

Lapset oli selvästi viettäny vanhempien kanssa vkl, ni ei ne ottanu mua kuuleviin korviinsakkaa.. Mei ikinä tulla toimimaan molemmat vanhemmat ja minä yhtä köyttä vetämällä, ku aina siel on se yks, joka antaa periks. Se vaikeuttaa mun töitä, mut noi lapset myös käyttäytyy huonosti, koska ovat tottuneet saamaan myös sillä huonolla käytöksellä tahtonsa läpi.

IMG_4598
mölkky!
Aamulla sit M heitti N:n kouluu ja mä lähin pienempien kanssa puistoon. K:han vetäs samat ku perjantaina, eli hän ei halua leikkiä ja huus vaa. Ihan mahtavaa! No siinä se taas mökötti jonku 20 min ja sit alko leikkii.. Nähtii tosiaa Amandaa ja tyttöjä. Oli ihana nähä Amandaa pitkästä aikaa!!

IMG_4616

IMG_4626

IMG_4625

IMG_4620

IMG_4640
IMG_4639


Perus iltapäivä. Oli ihana lähtee kuntoilukurssille, ku N tuli erittäin huonotuulisena koulusta ja vaa huus ja itki joka asiasta!

Kuntoilukurssilla näki niitäki kavereita pitkästä aikaa, oli kyl kiva. Ja lihakset on nyt kipeenä, tuntee, et on jotain tehny!

Illalla meni myöhäseks.. Mut nyt äiti varas meille hotellin mun tokalle lomaviikolle, huippua!! Ja sit vähän myöhäsemmäks meni taas Annan kans whatsappailles, onneks mä en ollu se, jonka täyty herätä aamulla aikasin..

IMG_4613

Aamulla heräsin ILMAN herätyskelloa puol 10 eli 20 minuuttii ennen mun herätyskellon soittoo. Ihana oli maata vaa täs sängyssä ja kuunnella hiljasta taloo, kun tääl ei ollu poikii ja A oli tyylii nukkumas jo.

Mul oli kulmien laitto 11 ja aika tummat ja paksuthan nää taas on, mut kyl se taas haalenee nopeesti!

Työt mul tosiaa alko kahelta, sitä ennen skypettelin vaihteeks suomee <3

Laitoin A:ta nukkuu, ni se oksens sänkyy.. En tiiä, et oliko nyt vaa toi yks kerta vai mitä, mut nyt neiti ainaki nukkuu tuol sängys tyytyväisenä!

Tänää on mun hostvanhempien hääpäivä, niin ne menee tosiaa johonki syömää yhessä, niin mä oon nyt kahesta kymppii tai puol 11 töissä. Mut ei kyl nyt oikeestaa haittaa, et tosi vähän mul on näit iltatöitä, niin kyl mä yleensä aina teen, jos nää pyytää jotain tekee.. Kun pääasiallisesti mul on vkl ja illat vapaat! Ja tykkään mun hosteist tosi paljon, ni emmä haluu olla niille vaikee, ku neki on niin kivoja mulle.

Mukavaa iltaa teille muille, mä teen töitä!

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti