lauantai 31. toukokuuta 2014

KE-TO-PE

Tän postauksen kuvaotokset on jotain erittäin huippulaatua, että en tiiä, miten tää on ees mahollista..

Keskiviikkona tosiaa olin töissä koko illan, A on kunnossa, oksens onneks vaa sen kerran! Olin kaikkien kolmen kanssa, mut pieniä säätöjä lukuunottamat meni tosi hyvin. Ja noi pojat menee paljon paremmin nukkuu mulle, ku tolle äitille..

Olin sit off 10.30 illalla, ettei siinä sit oikee mitää tehty.

Torstaina oltii Amandan ja tyttöjen kans puistossa ja muuten tais olla ihan perus päivä.. Illalla kuntoilukurssit ja sitä rataa.

Perjantaina alotin työt vasta 9.30, oi kun oli ihana nukkua! Tää mun viikko on ollu ihan kummallinen, ku nyt on ollu muutoksia mun tosi monessa päivässä, kun normaalisti alotan aina 8 ja lopetan 5-6.. Mut en valita, mun perhe on niin huippu ja on välil ihan kiva tehä vähän erilaistaki päivää!

Aamul sit sain kiukuttelevan K:n itelleni puolen jälkeen, mahtavaa.. Noh, se huus autossa, mihin mä sen istutin, jonku minuutin ja sit se lopetti. Sen jälkee K oli yhtähymyä loppupäivän mulle! Oltii Amandan luona, leikittii sisällä ja pihalla ja käytii kävelyl lasten kanssa. Kaikki meni tosi hyvin! A on tosi räkänen, toivon, ettei se olis tulos kipeeks..

IMG_4702
Pimee..
Iltapäiväl sit leikittii muovailuvahal joku vajaa pari tuntia ja A sääti jotain omaa.. Sit kuunneltii lastenlauluja, mul oli tosi hauska päivä! Viiden jälkee lähettii hakee N:ää koulusta ja jäätii siihe koulun pihalle leikkii vielä. N kysyy joka kerta, et voidaanko leikkii viellä, ni must on aina inhottavaa olla sanomassa, että ei nytte, mulla on kiire johonki.. Mut nii se vaa on, et mun oletetaan olevan kotona lasten kanssa, ku mun työaika loppuu! Tänää must oli siis tosi kiva sanoa N:lle, et joo voitte leikkiä vielä. Kerranki mä sain olla se kiva au pair, eikä aina vaa ne vanhemmat..

Tultii sit kotii vähän jälkee kuuden, ni nää vanhemmat oliki jo kotona, niin mä olin off. Vaikka olin olettanu olevani seiskaa asti töissä.. Hengailin siinä sit seiskaa asti perheen kans ja söin dinnerii.

Seiskan jälkee otin sitte auton alleni ja lähin nappaa Amandan kyytii, nyt on ollu Amandan täyteinen viikko, mut tosi kiva kyl, ku tätä ennen ollu pidempi väli, ettei olla nähty, kun töissä.. Mentii Amandan kans sitte pelaa minigolfii, oli ihan hauskaa, mut ne radat oli vähän tylsiä ja tosi samallaisia! Mut tulipahan käytyä, eikä ollu kallis onneks..

IMG_4708
Tärähtänyt..
IMG_4701

IMG_4679

IMG_4682

IMG_4689


Sit mentii kauppaa, missä Amanda oli nähny irtokarkkeja! Kun täällähän irtokarkit on ihan yli hilseen menevä käsite vissiinki.. Mentii siis yhteen kauppaa, missä A oli niitä nähny, mut kun päästii paikan päälle, ni se oli tehty jenkkityylisesti vaikeeks.. Eli jokainen karkkilaatu piti laittaa eri pussiin, eli et voinu vaa laittaa kaikkia karkkeja samaa ja punnita, vaan ne piti olla kaikki erikseen! Ihan hullun hommaa, ei me sit paljon mitää ostettu, meni fiilis, hah!

IMG_4711
Pimee...
IMG_4712
Karkkei..

Karkkikauppa episodin jälkee lähettii ajaa sit kohti greenlakea, siellä nähtii Anna, Tiia ja norjalainen Karin(?)! Siellä istuttii joku pari tuntia varmaa ja juoruiltii kaikesta maan ja taivaan välillä.. Sit kahekstoista kotiin ja hetken whatsappailujen jälkee nukkuu!

IMG_4696

Ihana, kun sai nukkuu niin pitkää ku halus, mul oli viel korvatulpat korvis, mut silti heräsin jo puol kymmenen, onpa ärsyttävää!

Tänää hyvää ilmaa luvassa!

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti