maanantai 26. toukokuuta 2014

I hate to say goodbye!

Tiistaina Anna ajeli Seattleen! Ekana istuttii meijä hotellilla ja syötii juustokakkun jämät. Siitä lähettii sit yhen meijän kaverin kämpille, oli hauskaa!

Illalla viel, yheltä yöllä Anna heitti mut hotellille, mihin meijä porukatki oli jo tullu! Sitte ihan liian myöhää nukkuu, mut onneks keskiviikkon sai nukkuu 8.40 asti, jolloin joku hiihteli jollai märän kuulosil varvassandaaleil pitkin kämppää..

Siitä sit ylös ja kun oltii valmiita, lähettii south center mallille! Eli shoppailua oli taas tiedossa.. Ostin yhen paidan ja yhen huivin! Ja sit äiti osti mulle mun rakkauden <3 elämäni ensimmäinen michael korssin laukku!! Kuvaa ei vielä oo, mutta varmasti tulee, kunhan otan sen käyttöön!!!

IMG_4444
Annan tulevaisuus... haha
Äiti ja Lasse lähti bussil jo etukäteen. Me sitten reilu tunti jälkeenpäin! Ruuhkaa oli ja sit päädyin sinne carpool kaistoille, mistä ei ollukkaa enää exittiä downtownii, ni mä taas ajelin siel motaril.... Löydettiin sitte safeway ja sen kautta hotellille heittää jätskit pakkaseen ja sitten lähettii viel takasin päin, ku bensavalo sytty palaan, ni käytii sit vielä tankkaamas.

Illaks meil oli varattu pöytä space needlest tai siis, mä olin varannut! Oikeen puhelimella! Vihaan hoitaa siis kaikkia asioita puhelimessa, etenki enkuks.. Suomeksikaan, ku se ei meinaa luonnostuu..

IMG_4396

Siellä käytiin siel näköalatasanteella ekana ja sit syömään! Oli kyllä hienot näkymät ja niin! Palvelussa ja ruossa olis voinu ehkä olla parantamisen varaa..

IMG_4413

IMG_4420

IMG_4421

IMG_4461


Olin vielä toisenki yön porukoitten hotellilla. Aamulla herätys ennen seiskaa, ku mun piti tosiaa tehä töitä. Äitin kanssa käytii hotellin aamupalal, eikä päästy huoneesee takasin, ku meijä avaimes oli jotain häikkää! Nää kaikki nukku kympil huonees, eikä kukaa heränny, vaikka kuinka kolkutettiin.. Kävin sit respas hoitaa, mut olin iha varma, et tuun olee myöhäs töistä, ku piti alkaa säätää!

Äiti tuli tosiaa mun seuraks, ku menin töihin! Oltiin ajallaa, oven turvaketjuki oli viel kiinni, ni hiippailtii autotallist sisää.. Alhaalla ei ollu ketää, hetken päästä selvis, et A oli ainut, joka oli M:n kans hereil, et pojat nukkumas! Kiva kiva, ne ei ikinä nuku niin pitkää.

Noh, nyt äiti ainaki pääs keskelle kauheeta härdelliä.. Kun vihdoin oltiin valmiita, kauheen tappelun jälkeen, niin lähettii eläintarhaan, missä sit treffattiin loppu perhe! Nähtiin vähä eläimii ja käytii lounaal, ei mitään suunnattoman normaalista poikkeavaa.. Paitsi K roikku mun kädes kokopäivän ja A hengaili vaa Lassen kans, haha!

Sit kotiin, A nukahti autoon ja K meni tyylii suoraan sänkyyn! Sit äiti autteli mua siivoomaan, ihana äiti <3 sanoin sille, et se vois tulla useemminki tänne, siivoo.. haha

Sit ku lapset heräs, ni tehtii vähän palapelii ja mitä vielä.. A on alkanu kävelee tosi paljon kokoajan!!! Ei nyt pitkii matkoi vielä ilman sormea, missä se roikkuis kokoajan, mut sit se saattaa kymmenen askelta ottaa ilman tukea ja seisoskelee jo tosi hyvin, ilman mitää tukee! Mun pikkunen kasvaa isoks <3 en haluu!!

Sit olin vähä ennen viittä off, lähin heti hotellille, missä sit alko meijän viimei ilta.. Lähettii aika nopsaa siitä cheesecake factoryy, vaihteeks. Mutta on ne juustokakut niin hyvii ja on siel hyvä ruokaki!! Tällä kertaa ei törmätty suomalaisiin..

Oli ihan huippu ilta taas, on sen oman perheen kans ihana olla <3 Sit mentii takasin hotellille, siinä oli joku vajaa tunti aikaa viellä! Mä en olis millään halunnu lähtee sieltä kotiin, itkeskelin jo ennen ku sanoin ees mitää heippoi.. Mut itkuksihan se lähtö sitte meni! Selvisin, ku olin kotona, niin olin jo rauhottunu. Aattelin, etten varmaa tajuu, etten nää niitä enää..

Onneks mul on ihania ihmisiä suomessa ja täällä, niin tästä selvitään!! Ei ollut yhtään niin paha, kun olin ajatellut.. Mulle on täs selvinny ihania asioita meijän porukoitten lähön jälkee <3 ja saatan saada useammanki vierailijan syksyllä tänne!! Ihan huippua!

Perjantaina sit olin ihan poikki, ku eilen meni myöhäseks.. Ja sit lapset varmaa näki sen, ni ne oli ihan kamalia, vaihteeks, haha!! Ootan, et N tulee kotii työmatkalt, ni tulee jotain järjestyst tähän taloo..

IMG_4363

Mentii yhelle sisäleikkipaikalle, ni K kävi huutaa keskel sitä, ettei haluu leikkii täällä.. Sielä se sit huusi varmaa 5 minuuttii, ennen ku rauhottu, vähän viel mökötti, mut kyllä se sit alko leikkii! Koettelee mun hermoja! A on ihana, ku se haluis vaa kävellä kokoajan. Välil se ei oo nii ihanaa, ku saa olla kokoajan kävelyttämäs sitä, noh kohta ei tarvi kuin juosta peräs!

Sit näin Tiian isän ja kummitädin, ku nää sattu olee northgates! Oli kyl tosi kiva nähä ne. Outoa, kun kaikilla au pair kavereilla on ne perheet ja hyvät ystävät suomessa, eikä meil oo mitään käryä, miltä jonkun toisen äiti esim näyttäis! Ja kun kumminki puhutaan perheistämme, ni mielikuva voi silti olla täysin erilainen kuin totuus..

Toin lapset kotii nukkuu ja hengailin vaa tääl, sit kolmelta olinki jo off! Makoilin sängys ja nukahin.. Nukuin jonku pari tuntii, mut sit alotin kirjottaa tätä ennen dinnerii. Tääl oli taas isovanhemmat kyläs..... Mä kerkesin näkee sit mummoo 5 minuuttii ja mul meni hermot.. Se on vähän sellai, et koko maailma pyörii sen ympärillä ja se haukkuu aina vähä sivulauseis suomee pystyy ja se ärsyttää mua suunnattomasti!! Suomi on hyvä maa, paras!

Illal sit Anna tuli tähän kans, juoruiltuu tuli ja sit käytii rannal ja yritettii käyä nukkuu ihmisten aikaa, mut myöhäseksihä se meni.

- Hanna

ps. viikonlopusta kirjotan erillisen postauksen, vaikka kuinka vihaan tätä, et joo kirjotan  jostain ja sit sitä saa oottaa ja oottaa..


2 kommenttia: