tiistai 20. toukokuuta 2014

KE-TO-PE-LA-SU-MA-TI

Nyt on kilometri postausta tiedossa ja paljon selfieitä.. Mun perhe on nytte tosiaa Vancouverissa, niin itellä on aikaa, ihan tyhmää kyllä!!

Keskiviikkona.. En ees muista, mitä tehtiin! Varmaa käytii Tiian kans kävelyl ja oli ihan perus päivä töissä.

Illal oltii sovittu treffit Tiian ja Annan kans greenlakee, ku sinne saavuin, ni Tiia siel otti jo aurinkoo ihan kympil. Bongasin sit heti meijä Vancouverin tutun viereisest seurueesta, myöhemmin sit sen kaveri kutsu meijät niille istuu iltaa, haha..

Annakin pääs vihdoin Seattleen, niin lähettiin yhessä sitten tän yhen kämpille! Pelattii pingistä ja hengailtii vaa, oli kyl taas tosi hauskaa ja näki uusia ihmisiä, kyl tää tästä.. Siitä sitten suunnattiin kotii, porukat oli jo lentokoneessa menossa Lontooseen, missä niillä oli välilasku! Oli tosi kummallista, et ne oli jo tulossa tänne..

Huonosti nukutun yön jälkeen piti sitten vielä tehä töitä.. Käytiin puistossa Amandan ja tyttöjen kanssa, perus päivä, ei tainnu olla mitään erityistä!

IMG_4080


Kunnes sitten ennen neljää M lähti hakee N:ää koulusta.. Ne tuli kotiin ja N siirty suoraa mun autoon ja pienemmät meni M:n autoon ja matka lentokentälle alkoi! Ruuhka oli ihan karmiva, kuumuus oli kova ja paniikki meinas tulla siinä hommassa.. Onneks N nukku koko matkan sinne, niin sain vaa ajaa, eikä tarvinu höpötellä mitään.

IMG_4043
Tästä nää mun pärstän kuvat lähtee...
IMG_4040
Vslmiina hakee Hannan perhettä lentokentältä..


Lentokentällä sit parkkeerattiin autot ja lapsilla oli kauhee säätö päällä, siinä ootettii joku 15-30 min varmaa tai siltä se ainaki tuntu.. Kunnes nään äitin!!! Itkukan siinä tuli... Mut se meni onneks nopeesti ohi, halattiin ja siitä sit lähettii autoille. Meijä hostit oli sen takii mukana, kun matkalaukut ei olis mahtunu vaa mun autoon ja toi ihme juna on kuulemma vaikee laukkujen kanssa.

Siitä sitten hostit heitti näitte laukut tohon hotellille ja mä parkkeerasin auton sinne.. Siinä huoneessa hengailtii hetki ja lähettii ettii ruokapaikkaa, koska mähän en ollu mitää syöny ja kai noillaki ihan nälkä oli, haha.. Lentokoneruoan jälkeen, on pakko!!

IMG_4090
Hyvin tärähtänyt kuva, parempaa ei löytyny, mut tässä mun saamiset <3 Muovipussillinen ruisleipää <3
IMG_4223


Ei meinattu löytää ravintolaa eka, kun tuo noide hotelli on sellasel paikal, ettei oo hirveesti tullu pyörittyy! Päädyttiin sit johonki old spagetti factoryy tai vastaavaa, eikä ravintola ollut mistään kotosin!!

IMG_4052

IMG_4050

IMG_4047

IMG_4054


Hotellille, näit tais vähän väsyttää, niin mä sit lähin siitä kotia kohti.. Oli kyl tosi outoo jättää mun rakkaat vaa hotellii nukkuu ja ite mennä "kotiin"!

IMG_4058
NAMI <3
Perjantai aamun M anto mulle vapaaks, niin lähettii perheeni kanssa jollekki duck tourille, se oli ihan hauska ja siinä näki aika hyvin, et mitä tää nyt on.. Eihän tääl iha hirveesti kaikkee oo.. Toi tour oli siis sellai, et vedettii sellasel jollai härvelil, josta kuvia tulossa. Ja se härveli pystyy ajaa maalla ja vedessä.

IMG_4100

IMG_4149

IMG_4129

IMG_4137

IMG_4134

IMG_4131
En osannu päättää, kumpi on kivempi.. Tämä vai..
IMG_4130
... tämä. Joten päätin lisää molemmat!
IMG_4106

IMG_4101


Yheltä päiväl alotin sitten työt eli laitoin lapset nukkuu, ne nukku joku 2-3 tuntii, ni vähän siivoilin ja lepäilin..

Illaks mun perhe oli kutsuttu syömää, mikä oli tosi kiva. Mut M:n vanhemmat oli sit päättäny tunkee samalle illalle, ku haluavat nähä lapsia, ärsyttävää! Mä en ihan sen M:n äitin kans tuu toimee tai siis mua ärsyttää sen kaikki toimintatavat ja kaikki siinä ihmisessä.. Kun se luulee tietävänsä kaikesta kaiken, vaikka tietää aika vähän sen mukaa, mitä on kuunnellu, ku se selittää.

IMG_4210
Koko illan ainut kuva, mikä mulla on.. A:n uus paras kaveri!
Meil oli siis tosi hauskaa siihen asti, kun isovanhemmät pärähti paikalle. Grillattiin, pelattii mölkkyä ja rupateltiin. Lapsetki oli yllättävän hyvin, vaikka onhan siinä aina vähän säätöä. Sitten kun nää kaks tuli paikalle, niin kaikki tosiaa muuttu..

A tosiaa otti Lassen parhaaks kaveriksee, eka se katteli vähän alta kulmien, et kuka toi luulee olevansa, mut sit yhtäkkiä se oli kädet sojossa, et se haluu sylii, siinä se oliski ollu melkee koko illan, jos isovanhemmat ei olis ollu mustasukkasii, haha..

Lähettiin siitä sit jossain vaiheessa kaupan kautta hotellille, mihin mäki menin viikonlopuks! Taisin siinä pari lasia mimosaa juoda ennen nukkumaan menoa..

Aamulla oli herätys tyylii seiskalta.. Valmistauduttiin ja käytiin aamupalalla ja kasin jälkeen starttasin auton kohti Anacortesia, mistä oltiin ostettu liput whale watchingii. Ajoissa oltiin ja kerettiin starbucksissaki käydä ennen laivaan nousua.

IMG_4232


Reissu oli kyl tosi kiva, olis voinu olla vähän lyhkäsempi, mutta mitäs oltiin myöhässä, niin ei ollu vapaana enää lyhkäsille.. Valaita näky muutama, kuvat ei nyt taas oo ihan mitää mahtavaa luokkaa, mutta tärkeintä on ne muistot, mitä on nähny! Kyllä me "lapset" vedettii siel päiväunetki laivassa, haha.

IMG_4235

IMG_4313

IMG_4178
Taas....
IMG_4180
Jenna menossa napajäätikölle..
IMG_4182
ÄITI  <3
IMG_4187

IMG_4191

IMG_4194
Hups..
IMG_4199

IMG_4204

IMG_4205
:D
IMG_4330

IMG_4286
Siellä se valas on..
IMG_4331
Nyt näkyy jo vähän paremmin..
IMG_4206
Jollain on vähä parempi kamera, kun mun iphone!
IMG_4333
Perhe <3

Käytii hotellilla ja siitä taas syömään.. Tänään päädyttiin cheesecake factoryy, ooteltiin puol tuntia pöytää eli ei paha. Sitten tapahtu outo juttu, kun meijä pöytään saattaja kysy enkuks ekana, et ollaanko suomesta ja sit suomeks että ihan suomalaisiako, haha.. Siinä se sit kyseli, et mitä täällä tehään, mut mä en sit kerenny/tajunnu kysyä siltä, et miten se on ite päätynyt Seattleen, tosi hassua, kun ei täällä normaalisti törmää keihinkää suomalaisii!

IMG_4246

IMG_4342
Mä en tiiä, et mistä tää on kotosin, mut olkoon..
IMG_4339

IMG_4253


Siinä sit syötii ja taas hotellille nukkumaan, haha...

Sunnuntai aamulla sai nukkua sentää puol ysiin! Silloin oli suuntana outletit.. Kyllä sitä jotain taas lähti mukaan, toisilla enemmän ja toisilla vähän vähemmän.

IMG_4259

IMG_4344


Käytiin sit illal viel kiertelemässä ekat starbucksit ja purkkaseinät ja kumppanit.. Nää kävi hakee meille viel vähän ruokaa kfc:lt!

IMG_4348

IMG_4351

IMG_4350

IMG_4262

IMG_4265

IMG_4267

IMG_4275

IMG_4279


Sunnuntai iltana oli sitten taas aika palata kotii.. Se oliki vähän rankempaa, kun olin ajatellut! Itkin koko ajomatkan ja illanki viellä. Kuka idiootti haluu lähtee vuodeks pois perheensä ja ystävien luota, ihan toiselle puolelle maailmaa? No minä, miks? En ymmärrä, ekaa kertaa tuli tälläsii fiiliksiä.. Nyt on jo taas paljon parempi!

Maanantai työpäivä oli ihan kamala, K oli kun hirviö ja karju momia koko päivän.. Nähtii Tiiaa ja aika perus maanantai..

IMG_4355
Ruisleipä on hyvää..
Illal sit näin kavereit greenlakes ja loppujen lopuks päädyttii kattoo leffaa yhen kämpille! Hauskaa oli ja oli tosi kiva nähä kavereita, ku normisti näkee ainaki koko viikonlopun.. Kyl mä tääl oikeesti tykkään olla. Eilen illal oli niin hauskaa, niin se anto taas muistutuksen siitä, et kuinka mä oikeesti tykkään olla tääl.

Tänään taas ollut töitä, paljon paremmin menny päivä kuin eile.. Käytii leikkipuistos, eikä mitää erikoista! Nyt on lapset nukkumas, niin mulla on aikaa ja tänään nään ainaki Annaa viel, jee!! Ja nuo tulee vancouverist takasin. Pari päivää enään, niin nuo lähtee kotiin.. Mutta mä nyt nautin viimesistä päivistäkii! Tää on aika lyhyt aika, kun nää on täällä..

-Hanna

ps. Ei kannata laskee, et kuinka monta kertaa mun pärstän kuva esiintyy tässä tekstissä.. Eikä siinä ollut viel ees kaikki!

Mulla on ollu ihan huippua!!!!!!

2 kommenttia:

  1. Onks noi siis sun siskoja? :-) Voi että varmaa ollut huippua ku tulivat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei biologisia, mutta ovat mun siskoja silti <3

      Mulla oli ihan huippua, kun nää oli täällä!!

      Poista