tiistai 28. tammikuuta 2014

Oleilua ja saleilua..

Aamulla vein ekaa kertaa pojat sillee, et A oli mukana ja kyllä siinä hommaa on enemmän, ku pitää kantaa pikkunen joka paikkaa mukana ja sit K:n täytyy kävellä ite, ni hidastaa huomattavasti menemistä ja tulemista!
IMG_1394 IMG_1395 IMG_1398
Ja joo, siis eipä tässä mitää kummosempia olla tehty, et A:n kans ollaa oikeesti oltu vaa kotona, ku A:n unirytmit on taas mitä on, ni se nukkuu, miten sattuu ja sit mä olin eilen niin poikki, et nukuin sit kans, ku A oli nukkumas! Neiti nukku 3 tuntia putkee päivällä, aika luksusta!!

Ja näitten unien jälkee näky oli tämä..
IMG_1403 IMG_1405
Neiti ekaa kertaa nous seisomaa sängyn reunaa vasten!!

Sit myös hain pojat ekaa kertaa koulusta A:n kanssa.. Mut mun päivän paras hetki oli varmasti se, ku menin ekaa kertaa hakee K:ta preschoolista, ni ku se huomas mut, ni poitsu juoksee täyttä päätä mua päin ja hyppää sylii! Se on kyl nii sulonen ja alkaa välil jo vähä lämmetä mulle, vaikka onkin niin mamman poika.. Olin vähän sitä miettiny, et miten K mun mukaa lähtee, mut sehä meni tosi hyvin! 
IMG_1406

Sitte illalla kävin "salilla", juoruilemas Tiian kans.. Ja sit selvis, et meijän äitin yks työkaveri tuntee Tiian, pieni maailma!!

Tänää oli sit samat poikien kuskaamiset A:n kanssa, mut A nukku nii pitkää, ni meni vähä tiukille, ku mun oli pakko käyä ostaa salipaitoi tänää, ku mul ei ollu, ku tasan yks mukana!! Ni sit olin ehk 5 min ylitöis, mut eipä se mitää, autossa istuessa.. 
IMG_1414 IMG_1416
Sitte M:n veli oli tullu hoitaa lapsii, ja sehän oli siis ihan pihalla....haha. Noh, tänää M oli tilannu jostain lasagnee ja pizzaa ja ne kotiinkuljetuksella siinä samalla oven avauksella tuli! Siinä sit selitin tolle M:n veljelle jotain juttuja, etenki A:sta, ku sen kans se oli ekaa kertaa.. Mut mun oli pakko lähtee, ku mul oli pt-tapaaminen!

Tänää ei ollu yhtä rankka treeni, ku sunnuntain, mut kuulemma tää oli helpoin treeni, mitä mul tulee olee, haha.. Tykkään tost salist kyl, se on hyväl paikal, sinne pääsee helposti ja se on monipuolinen!!

Sitte tulin kotii ja hyvin oli vissii menny näil, pojat ollu villejä, mut ne on aina, paitsi mun kans, haha.. Oikeesti ne ei tunne mua varmaa tarpeeks hyvin, ni ne ei oo mitenkää ongelmallisii mun kans, vielä!!

Kotona söin, kävin suihkus ja nyt ajattelin, et kerranki pääsis aikasin nukkuu!! Tavote, ennen 11, kello on koht kymmene, et iha realistinen tavote...

- Hanna

2 kommenttia:

  1. Teilläkin näköjään sleep sack käytössä pikku A:lla :) Miten toimii? Mun An kanssa siitä ei ole mitään hyötyä, kun se osaa avata vetoketjun...Paljonko mun salikortti maksaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on ja toimii kyl tosi hyvin, et pikkunen rauhottuu sinne paremmin, ku muuten! Eikä ainakaa viellä osaa, onneks, sitä avata :) olife kuulemma ollu tosi hyvä vanhimmalla pojalla, mut keskimmäinen ei siinä suostunu nukkuu, Ku jalat on jumissa..

      Ja mun sali maksaa 40 dollarii kuussa!

      Poista