perjantai 31. tammikuuta 2014

3 viikkoa!

Tänää oon ollu tasan kolme viikkoo perheessä! hmm.. Toisaalt tuntuu, et eilenhän mä vast tulin, mut sit taas toisaalt tuntuu, et tääl on ollu jo vaikka kuinka pitkää, et tietää jo, mitä tapahtuu milloinki ja pojist näkee jo aika hyvin, et onks ne hyvält tuulel vai ei..

Keskiviikkon vein pojat normisti kouluu, M oli sen aikan A:n kans kotona ja sit lähti vähän sen jälkee töihin. A nukku aikasin päikkärit, yllätys, se oli jo päiväunil ennen, ku tulin takas kotii poikia viemäst! Sitte mentii A:n kans Tiialle, hengailtii ja juoruiltii siellä, sit jäin A:n kans siihe, ku Tiia kävi hakee sen nuorimman host-tytön pre-schoolista ja A nukku turvakaukalos toiset unet.. Tää menee aina näin, ku se laitetaa nukkuu silloi ysin aikoihin ekoille unille, ni se nukkuu tosi huonosti päivän aikana, aina jonku vajaa tunnin ja sit taas herää! En ymmärrä, kyl se pysyis hereillä enemmän, ku ysii ja sit se nukkuis paremmin!

Ja kattokaa, mitä Tiia tarjos mulle!!! Oli kyl herkkuu, vaikkei nyt ihan suomenveroista, mut hyvää silti, nam! 

IMG_1418 IMG_1419 IMG_1421

Keskiviikkon ei päiväl sit oikee muuta tehty, käytii postis ja sit hakee pojat koulust, iha perus.

Illal olin sit sopinu, et nään kahta mun training school kaverii, lähin sit autol ajaa gps:n kans ekaa kertaa sinne, missä oltii sovittu, et nähää, mut hyvin löysin!! Pikkasen oli jyrkkii mäkii ja näin, ni kyl manuaaliautol saa töitä tehä, et pääsee ne ylös, haha..

Sit nähtii tosiaa starbucksis mun training school huonekavereitten saksa-S:n ja meksiko-G:n kans! Siitä istuttii joku tunti, eikä siin paljon hiljast hetkee ollu, oli ihan kiva päästä vaihtelee kokemuksii näitten kans, jotka tääl on ollu saman aikaa, ku minä.. Sit se starbucks meniki kiinni, ni lähettii kotii, ei ainakaa menny myöhäää, ku olin jo ysin aikaa kotona, ihan kiva, ettei aina mee myöhäseks, ku lähtee johonki!

Torstaina olin ekat yheksän tuntii A:n kans, ku äiti vei pojat kouluu.. Jotenki se päivä tuntuu aina paljon lyhkäsemmält, ku vie pojat kouluu, haha. No siinä sit A:n kans leikittii ja neiti oli kyl väsyny, mut syötin ja kylvetin A:n viel, ennen ku laitoin sen unille, ni kello oli jotai kymmenen, ku A kävi nukkuu ja kas kummaa, ku väsytti ja A nukku kaks tuntii, mikä on siis välil jopa saavutus tääl, ku vanhemmat on kotona..

Siinä sit syötii ja valmistauduttii lähtöö, vaihteeks lähettii Tiiaa kohti, tänää lenkkeilymielessä! Tunnin lenkki vedettii, mut oli ihan hirvee ilma, ku oli aika kylmä ja tuuli tosi paljon, mut ulos oli lähettävä, ku ei satanu vettä!! Parin edellisen päivän, ku oli satanu vettä..

Sit mentii kotii, ni M oliki tullu ajois töistä, mut pyys mua hakee pojat, et hän voi olla A:n kans ja tehä viel jotai töit kotoota käsin. Tietty hain pojat, ku se vähentyis mun tunneist tältä päivält.

Illal oli pt- tapaaminen ja kunnon tappo-jalkatreeni, mut ei oo yhtä paha tänää, ku maanantain oli, ku en melkee pystyny kävelee..

Sit juttelin facetimes, ilman kuvaa äitin kans, ku niitte netti on vissii vähä heikko tai kyl muitten kans on kuva toiminu ihan hyvin.. Ku millan kans juttelin ekaa kertaa tiistain vissii, ni ei meil ollu tyylii mitää ongelmii!

Tänään olin töissä vaa viis tuntii, tai käytännös kolme ja puol! Vein pojat kouluu ja kas kummaa, ku A oli taas nukkuu, ku tulin takas ja neiti nukku sen 40 min.. Olin iha tyytyväi, et pääsin töistä jo puol 12.. Siinä sit ei tehty A:n kans mitää kummempii, ku yritin saada neidin nukkuu uudestaa, ku oltii silloi puol 12 lähös N:n työpaikalle, ku siel oli joku juttu, et kuka on tehny parast jotain chilii.. Siel sit maisteltii monen ihmisen tekemii chilei ja sit äänestettii, kuka on tehny parast! N sai toisen palkinnon, et oli toisiks parasta, oli kyl ihan hyvii kaikki melkee, mutten oikee vieläkää innostu noist pavuist, mitä niis on, haha.

IMG_1432

Siin sit kierrettii siin N:n työpaikal ja en oikee vieläkää ymmärrä, et mitä se tekee työksee, mut jotain tietokoneiden ja joittenki jotai muistijuttui ja sit en todella osaa selittää! Sit käytii jossain kahvilas ja siitä suunnattii sit kotii, missä olin sit tosiaa vapaalla ja tulin lepäilee mun huoneesee, missä loppuje lopuks otinki kolmen tunnin päikkärit, haha.. (Ja se A ei oo vieläkää nukkunu yhtää ja nyt, ku noi tuli kotii, ni kävin tuol alhaal moikkaamas niitä, ni M siit vähä sano, ettei hän ymmärrä, miksei toi lapsi nuku)

Nyt täs kirjottelen tätä ja oottelen Tiiaa ja Annaa, ku ne on tulos ekaa kertaa käymää täs meillä, pääsee näkee vähän tätä munki elämää tääl.. Et katotaa, mitä tää ilta tuo tullessaa!

Huomenna olis tarkotus suunnata outleteille Gabyn kans ja mä lähen ekaa kertaa ajaa motarille, huisii!! No joo, kyl vähä jännittää..

- Hanna

ps. kuva saldo on huikee... 

4 kommenttia:

  1. Siis mitä ihmettä! :D Vasta muistan ku luin sun final matchistä ja äskenhän sä olit vasta Nykissä :D Aika menee kyllä ihan hullua vauhtia..

    VastaaPoista
  2. Sanoin just tiialle et on nälkä, aloin lukee sun blogii ja tajusin et heiiii haluan kans ruisleipää :D

    VastaaPoista