sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Perjantai-illan huumaa, or not..

Tiia ja Anna sit tuli tähän meille olin just syömässä, lohta ja salaattii, nam!!!

Sit siinä aika nopeesti siirryttii mun huoneesee ja juttua kyllä olis riittäny, suomeks aina, ku puhuu, ni jotenki juttu luistaa huomattavasti nopeemmalla temmolla, ku enkuks puhuis, haha.. Eli meillä, ku ollaa ja jutellaa, ni yleensä kaikki jutut jää aina kesken, ku tulee joku toinen juttu ja sitte sitä vanhaa juttua jatketaa ehkä, jos muistetaa, et joku toinen juttu on kesken, ennen ku tulee taas mielee jotain muuta, haha, tosi selkeet!

Tytsyt söi sit mun salmiakit ja suklaat, et jos joku kokee suurta halua lähettää mulle synttärilahjaa, vink vink, ni joku salmiakki ainaki on aika kova sana!! Ja jos välttämät haluu suklaat lähettää, ni perus fazerin sinistä tai voi sitä muutaki lähettää, mut ne menee kyl sit jakoo.. (Annaa ja Tiiaa ei ainakaa haittaa, jos tulee muutaki ;) )

Tosiaa olin keskiviikkon ajaessa nähny safewayn (ruokakauppa tai vähä, ku joku s-market), missä oli kaikkii pohjoismaidenlippui roikkumas, ni yleisesti ottaen se meinaa, että siel on jotain skandinaavia juttua myynnis, ni päätettii lähtee käymää siel! Mä otin auton ja tytöt hyppäs kyytii, tän kyseisen safewayn sulkemisaika oli ysiltä, mut mentii 10 yli 9 sisää, eikä siin ollu mitää ongelmaa, pyörittii joku parikymment minuuttii siellä, ihan vaa ilosta, olla ruokakaupas, haha.. Tosiaa ne liput hämäs meitä, ne oli sielä vaa sen takii, et toi alue, missä se kauppa on, ni on joku skandinaavien alue, mut siit vähän eteenpäin on sellai skandikauppaki, mut mä en oo viel sinne asti päässy! Kallista kuulemma on, juhlamokka kahvipaketti maksaa vissii 20 dollarii.. Onneks en juo kahvii!


Siitä päätettii sit lähtee ajaa motarille, mä lähin ekaa kertaa ajaa motarille, huisii!! Ja oli ihan pilkkopimeetä, mut hyvin se meni, ajettii heti meijä exitin ohi, ku päätettii mennä kattoo vähä university alueen elämää, mut kyl siel oli ihmisii sillee liikkeel, muttei siel oikee mitää sillee ollu, jos tuntis jonku, ni saattais siel sit olla, mut en tiiä, tuli nyt ainaki käytyy katottuu, et millai paikka se on ja onks siel mitää elämää.

Sain nyt ainaki harjotella motariajoo, motaril, missä on neljä vai viis kaistaa, mut oli kyl aika rentoo!! Pitäs kyl viel se washingtonin ajokortti suorittaa, mut sil ei onneks oo kiire.

Siitä tultii sitte takasin tähä meille, N sano, et voidaa olla tässä, kunhan ei herätetä lapsii, haha.. No tässä me sit istuttii mun huoneen pehmeällä lattiamatolla ja juoruttii, päädyttii sit kattelee facebookistaki, et löytyykö jotain yhteyksiä suomessa ja kyllähän sieltä jotain löyty, haha...

Tytöt lähti sitte puol kahen aikaa ehkä? Ja mulla oli seuraavana aamuna herätys puol ysi, et kyl siit aika rivakkaa painuin pehkuihin, mut oli kyl huippu ilta, vaikkei oikeesti ees tehty mitää!!

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti