torstai 23. tammikuuta 2014

Lenkkeilyä ja juoruilua!

Tänää oli sit parempi päivä, kun eilen!

Ekan söin aamupalaks kaurapuuroo, mitä löytyy myös täältä kaupoist! Sitte droppasin pojat kouluihin ja sit tulin kotii A:n kans. A oli tunnin pääst jo nukkumavalmis ja mä kiitin erittäin paljon sitä korkeampaa tahoa, joka sai neidin nukahtaa vähä enne kymppii ja nukkuu 1,5 tuntii!

Ainoo syy, miks olin nii ilonen tästä, ni oli se, et oltii sovittu Annan ja Tiian kans, et meen sit A:n kans niitte kans ja sit mennää hakee Tiian hostlapsi pre-schoolist ja näin.. Siinä kävin subis syömäs, mut söin oikeesti aika terveys patongin, ku en ottanu juustoo enkä kastikkeit, ei se kyl yhtä hyvä ollu, mut päätin, et ku illal tulee syötyy epäterveellisemmin, ni nyt saa luvan kelvata!

Sitte menin froyo paikkaa, missä Tiia ja Anna oli elämäs terveellisii elämiinsä.. Mä en ottanu mitää! Oon ylpee itestäni. Sit, ku oltii saatu Tiian tyttö koulust, ni mä ja Tiia otettii rattaat ja lähettii kävelee greenlaken ympäri, joka on ehkä? en nyt osaa sanoo, kuinka pitkä, mut noin tunti me vissii sit käveltii ympäri, et ihan kiva lenkki siit tuli, ku tosiaa aurinko paisto ja lämmitti ihanasti, oli ihan, ku joku toukokuu!

Tänää oli tosiaa ihana ilma ja tässä vähän kuvia mun huoneen ikkunoista..
IMG_1277 IMG_1278 IMG_1279

Matkalla kotii kävin ostaa mustikoit, vadelmii ja ananast! Oli kyl hyvii mustikoita, vaikka ei kyl vedä vertoi suomessa metsästä poimituille (äitin poimimille, ku muahan ei sinne mettää saa niit poimii :D).. Ja maksaa, ku mitä tollaset pikku rasiat, kuulemma saisin pyytää perhettä ostaa mulle noit, mut en nyt viel tiiä, et kehtaanko pyytää, ku ei noi kumminkaa oo mitää sillee ruokaa.

IMG_1280

Sit olin off ja sit lähin M:n ja A:n kans hakee K:ta pre-schoolist ja sit mentii johonki vähän niinku vanhempainilta-matikkapeli-iltaan, siis tää oli N:n koulul ja must oli kyl ihan kiva mennä sinne, näin, millai se koulu on muualtaki, ku aamu- ja iltapäivätoiminta tilois! Ja tosiaa dinner tarjottii täällä ja sehän oli... pizzaa.. Hyvä terveellinen elämä mulla!!

Sitte sieltä tultii kotiin ja oon ihan poikki, mut päätin olla taas reipas, ku tiiän, et siel on ne jotku, jotka käy joka päivä kattomas, et onkohan se Hanna jo kirjottanu....

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti