torstai 23. tammikuuta 2014

Joka ilta kun lamppu sammuu, Ja saapuu oikea yö, Niin Nukku-Matti nousee, Ja ovehen hiljaa lyö.

Heips, tosiaa olin eilen illalla niin väsyny, ni kävin jo kympilt nukkuu tai vähän jälkee, ku nää mun seattle tytöt valvotti mua, vaihteeks Anna.. haha

Mut tosiaa aamulla vein molemmat pojat ekaa kertaa kouluu ja pre-schoolii, mut must tää meni jopa paremmin näin, ku molemmat oli, ku K vaa yksin. Sanoin siitä M:llekki, ni se ihmetteli ekan, et miten voi olla mahollist, haha.. Siis nää vanhemmat pitää tot N:ää ehk vähä vaikeempana, ku se on oikeesti, tai sit se on vaa aluks mulle kiva, toivottavasti toi ensimmäinen. Mut sit hetken pääst M sano, et se voi olla kyl totta, et K:lle voi olla helpompi, et N on siin kanssa, ku se tykkää tehä aina kaiken, mitä isoveljensäkki tekee, eli tässä on just tätä, et N on niin iso esikuva K:lle!

M tosiaa jäi A:n kans kotii, et se syötti sen ja vissii jotai teki töitä siin samalla.. Sit muuten, ku menin takasin, ni oli melkee perus aamu, kylvetin A:n ja syötin soseen ja näin leikittii vähän. Sitte, tänää ei menny sit yhtää niinkää hyvin toi nukkumaa meno, ku eilen! A oli siis nukkunu edeltävän yön kuulemma tosi huonosti, et oli ollu kolme tuntii hereil ja näin..

Eiku joo, se nukku aamul kymppii ennen 20 min päiväunet, ku tää äiti oli syöttämäs sitä, ni se nukahti ja heräs sit 20 min pääst.. Tää on taas tätä, et miks mua vähä ottaa päähän, et äiti tekee töitä koton, mut ei onneks tee ens viikol ainakaa!!

Noh, A oli edellee erittäin väsynyt, mut ei siin mitää, sit leikittii ja se äiti syötti taas sit vähä lisää..

 Ja sain sen nukkuu vihdoin.. 15 vail yks, milloi neiti on viimeistää yleensä heräilly sen päiväunilt, noh, siinä meni meijä koko päivä sitte, ku sit se nukkuki, ni ei päästy sillee mihinkää käymää tai näkee ketää, mut heti, ku A heräs, ni syötin sen ja vaihdoin vaipan ja päätin, et me lähetää ulos, ku ei itelläkää pää kestä, ku koko päivän istuu sisäl ja ei tee oikee mitää..

Lähin sit vaunujen kans kävelee ja oltii lenkil joku melkee kaks tuntii, josta A nukku tunnin, et hyvin onnistunu lenkki ja tuli taas vähä kierreltyy täs naapurustos, mut kuviahan mul ei tietenkää oo..

Sit olin off viidelt ja siinä hengailin ja oottelin ruokaa ja sit ruuan jälkee lähin salille!

Salilla mun oli tarkotus maksaa vaa mun personal trainer ja sit mennä ehk vähä treenailee, mut sit mul käviki nii hyvä tuuri, et se joka mulla on nyt personal trainerin, ni sen asiakas ei tullukkaa, ni se kysy, et haluunko pitää ekan meetingin nyt ja sehän sopi paremmin, ku hyvin.. Tästä alkaa terveellinen elämä, haha..(Oottakaa vaa tätä päivää :D)

Tää eka tapaaminen tän mun pt:n kans oli nyt sellai, missä se kokeili, et mihin kaikkee mun keho pystyy ja yms.. Ja oli kyl tosi kiva tyyppi, et enkkuki luisti yllättävän hyvin, vaik jostain sanoist ei ollu sen pienintäkää hajuu!

Sit mun selkä alko vähän enemmän reistailee eilen, siis se on ollu lennoist asti vähän kipee silloin tällöin ja välil tuntuu enenmmän ku toiste, enkä oikee tiiä, et mitä mun pitäs tän kans tehä, ku oon kyl yrittäny venytellä ja yms tehä niit liikkeit, mitä mun fyssari silloi aikoinaa anto mulle, ku mul meni selkä, mut toivottavasti tää nyt helpottais.. Et toi mun pt kyl tietää, et mul on ollu vähä selkäongelmii, ni se on otettu huomioon!

Sitte tosiaa tulin kotii, enkä tehny oikee mitää muuta, ku painuin suihkuu ja sit nukkuun!! Ja vähän facetin Annan ja Tiian kans, joilla on aina asiaa, ku mä yritän nukkuu, haha ;)

- Hanna

ps. A oppi tosiaa tänä päivänä istumaa tai ehkä edellisen, en oo nyt varma! Mut siis istumaan ilman käsiä, kuulostaa tyhmältä, mut siis aikasemmin, A on ottanu tukee aina toisest kädestä, eikä oo istunu sillee ihan pystyssä!


IMG_1271 IMG_1272


2 kommenttia:

  1. Jooo ei kannattais ehkä valvoo aina siihen kahteentoista, nyt väsyttää!!!!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ehkä joo.. :D muaki väsyttää, vaik nukuin melkee 9 tuntii..

      Poista