tiistai 17. joulukuuta 2013

20 days to go

Huhhuh, ku aika menee nopsaa!! Oon 20 päivän päästä jo lentokoneessa (:

Mulla ei oikeestaa oo mitää asiaa, mut kunhan tulin nyt jotain höpöttelee, ku venytän taas nukkumaan menemist.. Ja ollu taas suht rankka viikko töitten suhteen ja ku on kokoajan pimeetä ja synkkää ja ku lumetki on melkee kokonaa sulanu, ni on viel synkempää, ni en vaa jaksa tehä mitää töitten lisäks yleensä.



Must on outoo, ku nyt tosi monena päivänä, ku oon lähteny ajaa töihin tai johonki muualle, ni tää on tullu just silloi radiosta.. Nää sanat on ihanat ja jossain vaihees tää biisi voi vetää herkille, mut nyt vielä ainaki tykkään tästä (:



Nyt siitä herkistelystä puheen ollen, en muista, et oonko täst aikasemmin jotain kirjotellu jo, mut tosiaa, must on outoo, etten oo viel kertaakaa itkeny mun lähtöö ja sitä, et joudun olee pois vuoden mun täältä elämästä ja rakkaiden luota. Et saas nyt nähä, et tuleeko se viel ennen, ku lähen, vai sit vast jossain vaihees siellä sit, ku yleensä oon kyl aika herkkis, et itken välil tosi helposti.

Ja nyt on enää kolme päivää töitä, ni sen jälkee rupee helpottaa, pystyy alkaa asennoituu  siihe lähtöö, et on oikeesti lähös ja et näkis mahdollisimman paljon kaikkia läheisiä ja tärkeitä ihmisiä <3

Nyt saatii vihdoin sovittua mun läksiäis päiväkii, ku mä oon oikeesti tosi kiireinen kokoaja, ni mun kans on suht vaikee ollu sopii mitää ja sit ku asun porukoilla, ni en voi/haluu/uskalla pitää täällä :D ni sit mun yks ihana kaveri ehotti, että voin pitää hänen luona <3 ni sitte meil on ne mun läksiäiset siellä silloin, siit voi tulla myös aika vaikee juhla mulle, et katotaa, miten pysyn vahvana, ku jotai alkomahoolii tulee kumminki nautittuu, ni jossai vaihees se herkistää luultavasti :D



Tosiaa muute, meille tuli eilen sähköpostia järjestöltä ja siinä oli kanssa matkustajien yhteystiedot, kahen kanssa olenki jo jutellut aikasemmin! Ja meitä tosiaa yhteensä seitsemän lähtee silloin samana päivänä samoilla lennoilla.

- Hanna

4 kommenttia:

  1. Vastahan sait matchin! Oot ihan oikeesti kohta training schoolilla! :) aika menee ihan tajuttoman nopeesti.. Happy holidays!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii sain, tää meniki vähä nopeimmal tempolla! :D mut toisaalt just kiva, ettei mun tarvinu montaa kuukautta ootella, et koska se lähtö tulis :) jouluaatosta ei oo enää ees kahta viikkoa!!

      Poista
  2. Ihana blogi sulla! Oon nyt joulupyhien aikana lukenu koko blogin läpi ja jännittäny noita sun matchailyjä :D Joteki tulin niin ilokseks sun puolesta ku vihdoin löysit sopivan perheen. Oon itekki lähössä au pairiksi, tosin en vielä vähään aikaan ja jenkit on tällä hetkellä se ykkös vaihtoehto. Jotenki oon hirveesti jännittäny sitä, pärjäänkö tällä mun enkun taidolla, mut sun blogi toi mulle uskoa siihen, että kyllä mä pärjään. En siis tiedä, kuinka sujuvasti puhut enkkua, mutta joissain postauksissa olet jotai mainunnut, että sua jännittää sen puhuminen. Niihin kohtiin pystyin samaistumaan niin 100% :D Minkälaisia numeroita oot saanu englannista yläasteella tai sitten myöhemmin? Onko au pairiksi lähteminen kuinka kallista, tai paljon sulla suunnilleen tulee kaikki tää maksamaan? Ja miten sun vanhemmat suhtautuu lähtöön ja onko ne mahollisesti tulossa moikkaamaan sua sinne? Jään niin mielenkiinnolla odottamaan sun lähtöä ja kaikkea mitä sulla au pair vuoden aikana tapahtuu :) Kun sä tuut takasi, mun lähtö alkaa olemaan lähellä! Tsemppiä pakkailuun ja muutenkin koko vuoteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista!! Mä oon meinannu kans useesee otteeseen vaipuu epätoivoo, ku tuntu, ettei täst tuu mitää, eikä tää etene ja välil tuntu, etten pääse ikin lähtee, mut onneks oon nyt tässä ja 10 päivän päästä lähössä!! :)

      Vastailen noist lähtövalmisteluist ja perheen ajatuksista uudella postauksella, yritän tehä sen huomenna!

      Mutta noist mun enkun numeroist, ni mul oli yläasteel aina jotai seiskan luokkaa enkku, mut sit ku menin amiksee/lukioo, ni amiksen ennusta mul on kolmoset(eli parhaat, mut se ei paljoa vaadi :D), mut lukiossahan mul meni koko juttu puihin, ku en meinannu päästä kurssei läpi, et lukiossa mul on ollu vaa vitost ja kutost, mut oon sit kirjottanu pitkäst enkust a:n, etten todellakaa mikää hyvä oo.. Nyt oon alkanu lukee englanninkielisiä kirjoi ja mua harmittaa, et alotin sen iha liian vähä ennen kirjotuksia, ku tykkään lukemisesta tosi paljon, ni luen vaa jotai hömppäkirjoi, mistä tykkään, mut englanniks :) et nykyää luen melkee yhtä nopeesti enkuks, ku suomeks!

      Kiva juttu, jos tykkäsit mun blogist, yritän mahdollisimman usein kirjotella, etenki sit, ku pääsen sinne :)

      Ja ihan ehdottomasti kannattaa lähtee, jos tulee mahdollisuus ja on kiinnostusta, ku saa täst kumminki hienon kokemuksen varmasti. Tulee välil olee rankkaakin, mut uskon, et pärjään ja selviin!

      Poista