maanantai 9. joulukuuta 2013

4 viikkoa, 27 päivää!



Hui, ku aika menee hirmu nopeesti!! Must tuntuu, etten meinaa ees perässä pysyä, siks en oo täälläkää käyny kirjottelemassa, ku vietän nyt vaa kaiken mahdollisen ajan mun kavereitten ja läheisten kanssa, aina ku on aikaa ja tietty joskus on vaa pakko olla, ni silloi ei tuu ekan mielee tulle kirjottelee koneelle..






Mutta sitten asiaa, mun viisumi tuli sit tosi nopeesti, oiskohan se ollu jo keskiviikkon tääl, ku mul oli maanantain haastattelu, et tosi nopsaa toimintaa! Sinne se oli passii tulle yheks sivuks, en ollu oikeestaa aatellu, et miten se sinne tulee..

Ja nyt on tänää lähetetty noi kaikki paperit, mitä tarvii, ni tonne järjestölle, mult oli puuttunu siit jotain, ni lähetin sit ne vähä jälkikädes.

 VIISUMI

► VIISUMIVALOKUVA 



► RIKOSREKISTERIOTE 

► KANSAINVÄLINEN AJOKORTTI

► LÄÄKÄRINTODISTUS

► HAMMASLÄÄKÄRI 
 
► KOPIO AJOKORTISTA & TOISEN ASTEEN TUTKINTOTODISTUKSESTA 


Elikkä toi kansainvälinen ajokortti mult puuttuu, olin jotenki unohtanu sen kokonaa, mut tänää yritän saada sen tilattua.. 

Sitte asiasta, mistä juteltii eilen yhen toisenki mun kans samana päivänä lähtevän au pairin kanssa, ku kaikki kyseelee, et jännittääkö, ni ei mua kyl sille viel jännitä, mut en kyl viel käsitä sitä, et oon oikeesti lähös jo ihan kohta! Ehkä sit joulun tai siin hujakoilla, ku pitäs alkaa pakkaa ja ku työt loppuu.. Et kyl tulee sellasii hetkii, et miks mä oon lähös, ku mul olis asiat nii hyvin täälläki, et mitä ihmettä oon tekemäs, mut kyl sit se kääntyy aina sillee, et on kiva lähtee, vaik kuinka pelottais! Ja miettii kaikkee, et mitä mä sit sen perheen kans puhun yms.. Et en varmaa uskalla puhuu mitää :D




Sit tänää tapahtu tosi outo juttu, olin kattelemas joululahjoi yksinää, ni sit yhtäkkii joku ulkomaalainen mies rupes vaa juttelee mulle englanniks, olin sillee et mitä ihmettä, et just jossai jenkeis toi olis ihan normaalia, mutta ei suomessa!! Mut jäin sit sen kans juttelee, mut sit ku se alko ehottelee jotain treffei tyylii, ni poistuin pikasesti paikalta.. Siis se oli paljon paljon mua vanhempi, enkä tosiaa oo mitää miehii ettimäs nyt.

Ei tässä varmaa mitää sen tähdellisempää, meen ottaa nyt pikku tirsat, ku väsyttää iha älyttömästi.. 

Kyl täs tulee viel pakkailuist ainaki jotain kirjoteltua varmasti (:
 

- Hanna



 


2 kommenttia:

  1. Joo aika tosiaan vaa menee eteenpäin ja kohta säkin täällä Seattlessa :D
    Pitää kyllä sitten tavata jossain vaiheessa täällä :)

    VastaaPoista