perjantai 27. joulukuuta 2013

10 päivää lähtöön!!

Lähtö lähestyy, ihan kohta tajuan olevan jo lentokoneessa! Nyt alkaa pikkuhiljaa tuntuu siltä, et oon oikeesti kohta lähössä, muutamalle tutulle on voinu sanoo jo, et nähää ehkä vuoden päästä, jotenki tosi kummallista, ei nyt tietty oo viel ollu läheisimpii, mut tuntuu se silti oudolta!

Sitte mulla loppu työt, mul olis tarjottu viel maaliskuun alkuu tuol paikal sijaisuutta, mikä nyt olis ollu tosi hyvä mahollisuus, mutta oon lähössä, ni ei voi mitää, tietenki jenkit kiinnostaa enemmän, ku joku muutaman kuukauden työsijaisuus!

Joulutki vietettiin jo, mulla oli jouluaattona ihan viimenen vuoro kaupalla, enkä usko, et päädyn enää ikinä kauppaan töihi, mutta ei sitäkää voi tietty tietää.. Mulla oli ihan perinteinen joulu, olin aamun töissä ja päivällä mentiin äitin ja sen miehen kanssa mummolle ja papalle syömää, siellä oli myös äitin sisko perheineen. Sitte illalla menin iskälle, missä oli sit meijä koko iskän puolen perhe koolla, vietettii aikaa yhessä ja pelailtii lautapelei, ihan huippua!


Sitte joulupäivän ja tapaninpäivän vietin rakkaita ja läheisiä ystäviäni nähen <3

Nyt on sit ajatustasolla jo pakkaaminen ja liittymien lopettaminen ja kaikki tälläi hyödyllinen, mut tosiaa, ne on vast ajatustasolla.. Kyl tää tästä, huomenna mul olis tarkotus olla läksiäiset, niitäki on nyt säädetty ja väännetty, mut nyt näyttää erittäin paljon siltä, että ne toteutuu! Ihan huippua, saada viel mun läheisimmät kaverit yhteen paikkaan! 

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti