keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Voi viisumi..

Onpa vaikeeks tehty, mä en kyllä päässy vielä ees alkuu, ku siin kyseltii sitä kuvaa, ni päätin sit lähtee sitä kuvaa ottaa, mut ootan sitä päivää, ku toi koko viisumi hässäkkä on takana päin..

Mulla alkaa työtki puolentoist viikon päästä, ni katellaa miten mä säädän töitten kans sen, et ku pitäs sinne viisumihaastatteluu päästä jossai vaihees, onneks täst ei mee helsinkii ku se joku tunti, et se helpottaa varmasti, mut miten niit viisumihaastattelu aikoi esim on? onks ne kaikki aamul aina vai miten?

Joo-o, oon ihan pihal nytte, mut ehkä tästäkin selvitää :D



- Hanna

2 kommenttia:

  1. Mun haastattelu oli aamulla mut eiköhän niitä myöhäsempiä aikojakin oo :o tsemppiä kaikkiin lähtövalmisteluihin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, eiköhän tää täst :) toivottavasti!

      Poista