tiistai 12. marraskuuta 2013

FINAL MATCH

KYLLÄ, luitte oikein. Mulla on nyt perhe! Vihdoinkin, 13 matchia, 3 skypekeskustelua eri perheiden kanssa ja mä oon löytänyt mun final matchin! Mä lähen todennäkösesti 6.1., ensin New Yorkin ulkopuolelle training schooliin ja sitten 10.1. host perheeseen! Tää perhe siis asuu Washingtonin osavaltiossa, Seattlessa. Ja tää perhe on tosiaa mun 13. match ja kopioin nyt tuolt aikasemmast kirjotuksesta, mitä oon aikasemmin tästä perheestä kirjottanut.



Perhe kuulostaa just kivalta, ei oo mikää perus jenkki perhe, mut ei se haittaa yhtää (: perheessä on kolme lasta, tyttö on syntyny tänä kesäkuussa ja sit siel on kaks poikaa, toinen on koht kolme ja toinen on kuus, eli pojat käy koulussa ja preschoolissa, au pair olis siis tytön kanssa päivät. Vkl vapaat ja näin (:

Äiti on siis asunu aina jenkeis, mut on intilaistaustainen ja vissii sen vanhemmat on ainaki täysintialaisia ja sit perheen isällä on englantilaiset vanhemmat, mut se on syntyny sambiassa ja se on asunu koko nuoruutensa Jamaikalla.

Perhe kuulostaa must tosi kivalta, et ootan innolla, et mitä siit skypepuhelust tulee (:

Ja perhe tosiaa asuu Seattles tai vissii 10 min ajomatkan pääs siit, mul ei oo oikee mitää mielipidet siit kaupungist, et jos te jotka siel au pairin olette, ni satutte lukee, ni kertokaa tosi kokemuksianne ja ajatuksianne kaupungist (:






Nyt on ihan epätodellinen olo, että tää vihdoinki tapahtuu! Oon jo muutaman kerran menettäny toivoni totaallisesti, mut nyt on kyl tosi huippu fiiliski! Hymyilen vaa kokoajan :D

Viime yönä, ku olin saanu sähköpostia, että perhe haluis mut niitten au pairiks ja kysy, et haluanko mä niille, ni hypin tyylii onnesta tääl! Sitten antanu itteni innostuu, ennen ku sielt tuli sit vastaus, että se on varmistettu.. Ja nyt huhhuh, ihan huippu fiilis kyl on! Mä pääsen lähtee!!

54 päivää, ni tää tyttö lähtee!!



- Hanna

23 kommenttia:

  1. NONI! Onnea, sieltä se sitten tuli! Tiedän ton tunteen kun VIHDOINKIN löyty perhe!! Seattle on varmasti tosi kiv a kaupunki! Tervetuloa tänne!!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS!! Joo mä uskon, et säkii tiiät, et millt nyt tuntuu! Ihan älyttömän ihanaa, ei oo oikeesti enää ees pitkä aika.. :D hui

      Poista
  2. ONNEAA! Mullaki oli suunniteltu lähtöpäivä tolloin 6.1, mutta ei tästä mun perheen löytämisestä tuu mitää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Älä vielä vaivu epätoivoon, kyl sul on viel marraskuun loppuu aikaa varmistaa, et silloi pääsisit lähtee. Ja josset pääse silloi lähtee, ni kyl pääset varmasti jossai vaihees! Minä ja Mia tiietää, jos jotku tietää, et kuinka vaikeet voi joku matching prosessi ja perheen löytäminen olla..

      Tsemppiä hirmusesti! Onks sul mitää matchia nyt justii? (:

      Poista
    2. Juuuust kirjotin postauksen siitä :d plörinäks meni seki! Laitoin kyllä jo viestiä järjestölle et heivaa ton pois, et pääsen nopeesti jatkamaan ettimistä :)

      Poista
  3. Huippu juttu, onnee! Tiedän niin ton tunteen ku isäntäperheitä vaan tulee ja niihin ehtii "kiintyä" ja sit siellä onkin jo toinen match. Ite oon lähössä 2. joulukuuta New Jerseyhin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljo! Joo just toi oli kaikista raskaint tost koko matching prosessis, ku ei ois pitäny antaa ittesä kiintyy oikee keneenkää, mut silti pitäs antaa kaikkesa! Joo, mä lukasinki sun blogin äsken, sait uuden lukijan :p tsemppiä sulle, sulla lähtö lähestyy, vaikka onhan mullaki ihan kohta, hui!!

      Poista
  4. Onneks olkoon! :) Toivottavasti lähdet 6.1, koska tarvitaan lisää suomalaisia sille päivälle! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiti, mulle sanottiin eilen just, et todennäkösemmin se on se 6.1. matkustuspäivä, nii ku meit on jo vissii viis mun lisäks, ni ei viel tiiä, et mahutaanko kaikki samalle lennolle, mut vähän on kyl kiva, et tietää ees vähä jotain, ketä on lähös saman päivän :)

      Poista
    2. Ai onks meitä jo niin paljon :D Luulin että vaan muutama haha :)

      Poista
    3. Joo, nii Mari mulle eilen puhelimes sano, ku vähän kyselin (: ei tarvi yksin matkustella!

      Poista
    4. Aa noni meitä on tullu sit vähän lisää siitä kun mä sain mun matchin :) Ihan hyvä vaan! :)

      Poista
  5. Oi paljon onnea! Vois vaikka nähdäkkin täällä joku päivä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! Joo olis kyl siistii, ihana ku tietää, et on jotain suomalaisii ainaki siel suht lähistöl! :)

      Poista
  6. Eikä ihan sika paljon onnea! Nyt sitten vaan päiviä laskemaan :) Menee nopeemmin kun uskallat oottaakaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tosi paljon! (: no nyt tuntuu, et onhan mul viel yli 50 päivää, mut voin kuvitella kuinka ne menee nopeesti!!

      Poista
  7. Onneaonnea!! Seattle on aivan ihana paikka asua! <3 Terv. Seattlessa vuoden asunut ja sitä nyt järjettömästi ikävöivä ex-auppari :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti paljon :) ootan jo innolla, et lähtö tulis!! Oonki lukenu sun blogii! :)

      Poista