torstai 7. marraskuuta 2013

Perheestä

 
 

 
Hi Hanna,
 
We definitely like you and you are our top choice! The agency would like us 
to talk to one more just to make sure  though since we haven't spoken to anyone 
else.  My instinct is telling me you would be great with us! We also need someone
to start in January so it is urgent for us as well. I am hoping we will know by 
Sunday afternoon.
 
 
 
Tälläsen sähköpostin sain eilen, mulla on edes jotain toivoa! Noh, oon kyl innoissani,
vaikka mikää ei oo viel varmaa, mut kuulostaa kumminki ihan hyvältä ja perhe tuntuu ihan
huipulta. Nyt ei auta muu, kun odotella ja toivoa parasta.. 
 






Eilen mua pyydettii yhtee päiväkotiin sijaiseks koko joulukuuks, oon siis ollu koko 
tän viikon siin päiväkodis, ni sen ryhmän lastentarhan opettaja sano vaa mulle, että
oli johtajalle sanonu, että meillä on täl hetkel ihan huippu sijainen, että kannattaa
pyytää sitä. Tuli ihan huippu hyvä fiilis, ku sai tollast palautetta, että on sitä 
jotain tehny oikeinki! Ni nyt mul on sit toivottavasti viimeseks kuukaudeks, mitä 
tääloon, ni töitä!


Mun oli pakko lisää tää, tässä oli sitä jotain..

Informoin sitte heti, ku perheestä jotain vastausta kuuluu, jossei tää nyt sit oo mun lopullinen perhe, ni sitte nokka kohti uusia tuulia ja uutta perhettä, kyllä mullekki jostain se perhe löytyy.. 

- Hanna 

ps. nää fontit menee iha mite sattuu, mutten nyt osaa tehä niille mitää, ärsyttävää.. 

2 kommenttia:

  1. Vähänkö huippuu jos toi on nyt sun final match! Peukut pystyyyyyyn. Itellä piti olla lauantaina skype puhelu, ja oltiin kaikki ajatki sovittu, mut nyt se perhe on hävinny mun profiilista ilmottamatta mitään? en sitte tiiä onks meillä sitä puheluu vai ei :D Kummallista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mäki toivoisin, et tää nyt vaa varmistuis ja oon perheestäki iha innoissani!

      Ja tota tapahtuu tol järjestöl aina välil, et se voi olla iha vahinkoki.. Mutta joo, ei noist perheistäkää ikin tiiä, et ne saattaa vaa poistuu sielt sivult sanomatta mitää ja nii, must seki on tosi tyhmää!

      Tsemppiä sullekki perheen etsimiseen :)

      Poista