sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Pikapäivitystä!

Mun pitäs todellakin olla jo nukkumassa, ku aamulla vähän viiden jälkeen olis herätys, ku töihin pitäs aamuvuoroon jaksaa mennä..

Mutta nyt on ihan melkee asiaaki, mä oon nyt jo vähä antanut itteni innostuu täst perheestä. Perheen molemmat vanhemmat vaikutti tosi mukavilta ja ne lapset (etenki pienemmät) oli super söpöi mun mielest!

Perheen kans oli nyt siis se Skype puhelu, joka meni miljoona kertaa paremmin, ku se edellinen kerta! Vaikka joo, meil oli joki 10 min yhteyshäiriö, mut sit päästii jatkaa. Mä oon perheen eka match ja ne oli vähän ehk pihal, et mitä niitte pitäs puhuu ja kysellä, mut oli just kiva, ettei tuntunu siltä, et ne olis tyylii haastatellut jo kymmeniä au paireja, vaa ne oli tosi aitoja ja vähän naurettiinki yhdessä ja ne puhu tosi selvää enkkuu, ni ei ollu mitää ymmärtämis ongelmiakaa.

Toivottavasti tästä nyt tulis jotai ja neki olis kiinnostuneit musta, ainaki siltä ne ihan vaikutti!

Mutta nyt mun on pakko mennä nukkuun, nyt taas vaa odotellaan, ollaa tietty aktiivisesti yhteydessä perheen kans ja nii..

-Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti