tiistai 29. lokakuuta 2013

13. match



Whohooo, mun kone toimii taas, iskä teki tälle jotain ihmeitä ja nyt kaikki on hyvinn (: 


Jeps, sitten au pair asiaa, mulla on skypetreffit sunnuntaina, yhen uuden perheen kanssa. Edellisestä perheestä ei missää vaiheessa kuulunu mitää, noh tää perhe oli tullu mun sivulle joskus ehk perjantaina ja eilen se sit laitto mulle sähköpostia.. Jee!!

Perhe kuulostaa just kivalta, ei oo mikää perus jenkki perhe, mut ei se haittaa yhtää (: perheessä on kolme lasta, tyttö on syntyny tänä kesäkuussa ja sit siel on kaks poikaa, toinen on koht kolme ja toinen on kuus, eli pojat käy koulussa ja preschoolissa, au pair olis siis tytön kanssa päivät. Vkl vapaat ja näin (:

Äiti on siis asunu aina jenkeis, mut on intilaistaustainen ja vissii sen vanhemmat on ainaki täysintialaisia ja sit perheen isällä on englantilaiset vanhemmat, mut se on syntyny sambiassa ja se on asunu koko nuoruutensa Jamaikalla.

Perhe kuulostaa must tosi kivalta, et ootan innolla, et mitä siit skypepuhelust tulee (:

Ja perhe tosiaa asuu Seattles tai vissii 10 min ajomatkan pääs siit, mul ei oo oikee mitää mielipidet siit kaupungist, et jos te jotka siel au pairin olette, ni satutte lukee, ni kertokaa tosi kokemuksianne ja ajatuksianne kaupungist (:













- Hanna





6 kommenttia:

  1. Voi vitsit että toi perhe kuulostaa siistiltä! Tai ainakin omaan korvaan olis ihan unelma että pääsis oppimaan noin monista kulttuureista, vanhempien taustat ja asuinmaat näkyy kuitenkin varmaan myös vahvasti perheen arjessa. Seattlesta en mitään tiedä mutta kuvien perusteella näytti hienolta :D

    Tsemppiä skypeilyihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) mäki oon nyt iha innoissani, ku se äiti ainaki vaikutti sähköpostis tosi kivalt, et siit tuli hyvä ensivaikutelma!

      Poista
  2. Heii ihan huippua jos tänne suunnalle tulis lisää suomityttöjä :D minkä nimisel alueella toi perhe asuu? :) eka ajatus mulla oli et apua sateinen seattle! Eihän tää toki mikään kalifornia oo mutta koko syksy on ollu tosi nättiä ja loppukesä oli tosi lämmin, vaikka kohtapuoliin sateet varmaan alkaakin :D mut pääsee vuoden aikana matkustamaan lämpimiinkin paikkoihin. Ihmiset on täällä ainakin tosi mukavia ja seattlen alueella on tosi paljon au paireja :) oon tykänny myös mun host perheestä eli voin sanoa viihtyväni vaikka välillä on vaikeitakin päiviä :)

    VastaaPoista
  3. "We live in North Seattle and are close to several community colleges and walking distance to two bus lines.", näin se perhe oli kirjottanu ja sit siin oli, et 10 minuuttia autolla seattleen, enempää en tiiä :)

    Vähän olis siistiä, ku tietäis ees jonku etukäteen, et siel olis suomalai :) tos lausees ei oo mitää järkee, mut ymmärsit varmaa :D

    Ja kiitti kommentista, se on kyl totta, et kyl tulee kumminki matkusteltuu sielä, et näkee sitä muitakin paikkoi! :)

    Mä en tuominnut tot seattlee kyl yhtää aluks, onhan se pohjoses jne, mut se näyttää kyl tosi kauniilta paikalt :)

    VastaaPoista
  4. Moikka! Mun korvaan karahti toi intialainen äiti..Olin itte 2kk perheessä jossa äiti oli intialaistaustainen ja kohteli mua huonosti :( Kuulinki sit kaverilta, et intiassa on sellanen "kulttuuri" et niiden intialaisten ei tarvii puhuu sellaselle joka niiden mielestä on "alempi arvoinen" ihminen ja niin mua myös kohdeltiin..:( Mut toisaalta, mun kaveri oli perheessä jossa molemmat oli intialaisia, niin sillä oli todella huippua ja mahtavaa siellä! Et kai se riippuu ihmisestä! EN haluu pelotella tai mitään, mut halusin vaan kertoo et pahimmassa tapauksessa näin voi käydä. Mut toivottavasti tää sun perhe oli huippu ja mukava! Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka, kiitti kommentista! Ja juu, tuo intialaisuus on ehkä just ainoo asia, mitä vähän epäilen, koska oon lukenu jostain tuosta samasta ilmiöstä, ku on perhe intialaistaustainen.. Mut ei tosiaa pidä sen takia ainakaan heti perhettä pois sulkea :) katsotaan, millai fiilis mul tänää siitä jää..

      Poista