maanantai 21. lokakuuta 2013

12. match

Tättärää, tää perhe on nyt ollu mun sivul jo keskiviikosta asti, eikä siitä oo kuulunu nyt mitää, et tuskin kuuluukaa, ku yleensä perheist kuuluu melkee heti, jos niist on kuuluaksee..

Perheessä olis siis 8 ja 5 vuotiaat pojat ja sit sinne on syntymässä lokakuun lopussa vauva, jota au pair tulis enimmäksee hoitamaa. Vois olla ihan siistii, mut eipä siitä oo kuulunu mitää, ni eipä voi mitää..

Perhe asuis Madisonissa, Wisconsin osavaltiossa, eli paikka ei sano oikee mitää mulle ainakaa..

 
 
Mun oli pakko joku kuva lisää, ku oon nyt eri koneella, ni tää anto nyt mun lisää tän kuvan, ni mä en tiiä, et mitkä asetukset mun koneella on pielessä... Ärsyttävää!

- Hanna

6 kommenttia:

  1. Mä laitoin tolle mun nykyselle matchille ite ensin viestiä, ja sit ne oli tosi ilosia, että olin niin aktiivinen ja kiinnostunu niistä. Nyt on torstaina skypettelyt niittenkaa. Toivottavasti en mee ihan lukkoo! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä sä laitoit viestii niille, ku ei noitten perheitten hakemuksissa ainakaa oo mitää yhteystietoi?

      Tsemppiä skypetykseen! :) seki on mun mielest iha hirveen pelottavaa/jännittävää aina..

      Poista
  2. öö olikoha se ku painat sitä perhettä ni siin aukee se sivu missä lukee nimet, lapset jne, ni siinä oli semmonen laatikko mihin pystyy kirjottamaa =) tai sit se oli siinä heti etusivulla :D jommassa kummassa! Sit se viesti menee niitten sähköpostiin suoraa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, no siitähän suositellaa laittaa perheille viestii, ni ei sekää oo kyl auttanu.. Mitä sä siihe kirjottelit? :)

      Poista
  3. kirjotin et oisin kiinnostunu kuulee niist enemmän ja kysyin päivän kulkua (koska niil ei lukenu sitä hakemuksessa) ja onks niil ollu ennen au pairia jne ;d ku niitten hakemus oli vähän suppee..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeii eli aika perus samoi juttui, mitä mäki oon laittanu perheille, mut eiköhän se viel tärppää..

      Poista