torstai 17. lokakuuta 2013

... 10. ja 11. match

Kirjotan nyt vaa tällee tylsästi :D oon töissä ja oon lasten kans nukkaris, ni sattu olee luppoaikaa.. Eli kirjottelen puhelimel.

Eli siitä perheestä ei ikinä kuulunu mitää ja nyt oon taas/edelleen ilman matchia/perhettä.. Perhe oli eka viikon mun sivulla ja sit ku järjestöltä siitä kyselin, ni koko perhe oli kuulemma kipeenä ja jotain, mut sit se poistettiin mun sivulta.

Nää kymmenes ja yhdestoist match tuli ja meni, toinen oli tunnin matkan pääs nykist ja toinen 20 min matkan pääs sielt, perheissä oli molemmissa 4,2 ja 0 vuotiaat lapset, ihan ok joo, mut ei kumpiikaa mua sillee nii hetkauttanut, ettei iha hirveesti haittaa, ettei ne ottanu yhteyttä, nyt taas ootellaa, jos joku uus perhe taas tulis..

-Hanna

5 kommenttia:

  1. Tää perheen ettiminen on niin turhauttavaa! Tai no itellä vast kolmas match, mutta tuntuu että saan mun perheen vasta joskus 20. matchin kohalla... :D Toivottavasti meille molemmille löytyis pikasesti kivat perheeet. Ja ois ihan huippuu jos pääsis lähtee jonku suomalaisenkaa samaa aikaa, ni ei tarvi jännittää yksin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Joo nii on, mä en jaksais enää yhtää ja haluisin vaa löytää sen oikeen perheen mulle!! Välil oon niin turhautunut ja epätoivoi tän kans, et oikeesti tuntuu, etten ikinä sitä perhettä löydä, mut ei pitäs vaipuu epätoivoo!

      Tsemppiä perheen etsimiseen, kyllä meki ne perheet viel löydetään!

      Olis kyl kiva, et olis joku suomalai lähös samaa aikaa, mut ei pidä nii pitkälle viel miettii, kunhan eka löytyisi perhe.. :)

      Poista
  2. Toi matching prosessi on välillä tosi puuduttavaa! Koska sulla olis toiveena lähtee? :) Ite oon lähdössä tammikuussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tammikuussa olis tavotteena, mut saa nyt nähä :)

      Poista