torstai 28. marraskuuta 2013

Flights!!







Tänää tuli sähköpostilla, että lentotiedot on nähtävissä, tietty se piti mennä heti kattomaan! Elikkäs mä lennän 6.1. helsinki-vantaalt pariisin kautta nykii!! (: Huhhuh, alkaapa tää tuntuu oikeelta, että tää oikeesti tapahtuu.. Olin jotenki ajatellut, et saan lentoliput vast, ku oon käyny viisumihaastattelus ja saanu sen viisumin, mut ihan kiva näinkii.




Viisumi haastattelu olis sitte maananataina, siihen on nyt kaikki tarvittavast lappuset ja lippuset kasassa, ku järjestölt tuli viime perjantaina ne kaikki tarvittavat kaavakkeet ja sitte hirmusesti papereita ja sit jotain info/tehtävä vihkosia tai mitä nyt olikaan. 

Tänää olin sitte kaupungilla kiertelemässä ja melkein kaikki tuliaiset, mitä oon aatellu perheelle ostaa, ni lähti nyt mun matkaa.


Sitte käytii myös äitin kans ostamassa mulle käsimatkatavaraks mahtuva matkalaukku, tuommoisen mustan ostin!

Oon aatellu nyt ennen joulua lähettää perheelle jonkun pienen joulumuistamisen, edes kortin ja sit ehkä jotain pientä siinä mukana (:

 VIISUMI

► VIISUMIVALOKUVA 


► RIKOSREKISTERIOTE 

► KANSAINVÄLINEN AJOKORTTI

► LÄÄKÄRINTODISTUS

► HAMMASLÄÄKÄRI 
 
► KOPIO AJOKORTISTA & TOISEN ASTEEN TUTKINTOTODISTUKSESTA 


Näin täällä tällä kertaa.. Lisää varmaa sit maanantaina viimeistään, ku oon sielä viisumi haastattelussa käyny!


- Hanna

5 kommenttia:

  1. Mullaki on toi Samsonite Cosmolite matkalaukku! Sikakallis, mutta kestää varmasti ikuisuuden :D

    VastaaPoista
  2. mitäs tuliaisia meinaat viedä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanhemmille mul ei oo nyt viel mitää, mut oon aatellu perus jonku kirjan Suomesta, ni viedä heille ja sit varmaa jotain suomalaist syötävää :) no sit lapset oliki kinkkisempi juttu, oon ollu alust asti sitä mieltä, et vien tatun ja patun sen this is Finland kirjan, mut sit pari vikkkoo sitte, ku kävin kiertelemäs kauppoi ja kattelemas noita tuliaisia, ni bongasin tollasen Mauri kunnaksen kirjan, missä on siis kaikkii kuvia ja sit siel on kaikissa enkuks ja suomeks tekstit, must se oli tosi kiva :) ja ku perhe tosiaa on sanonu, et jotain Suomee voi lapsille opettaa, ni must se oli tosi kiva juttu :D ja sitte monissa au pair blogeissa on hehkutettu sitä, et kuinka hyvä se Afrikan tähti on, ni sit päädyin senki ostaa, nää on nyt enemmän ehkä pojille ja sit sille pienelle, ni ostin sellasen rentoutumismusiikki cd:n, ku siitäki oon kuullu, et Jenkeis, ei useinkaan sellast oo, ni sit aattelin, et seki olis aika suomalainen juttu, ku tääl tosi usein lapsille laitetaan rauhoittavaa musiikkia, ku käyää nukkuu :) nyt tuli kunnon sepustukset, et pitää varmaa tehä noist tukiaisista viel eriksee joku kirjotus :D

      Poista
    2. Osoittautuko hyviks viemisiks? :)

      Poista