sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Fiilistelyä!





Mä oon ihan innoissani lähös kyl tuonne toiselle puolelle maapalloa, mutten ehk ite oo viel ihan tajunnu sitä, et lähen oikeesti :D en tiiä, et onks tos lausees mitää järkee, mut siis lähinnä sitä tarkotan, että must tuntuu, et kaikkii muita mun läheisii jännittää/pelottaa enemmän, ku mua.. Ite ehkä ymmärrän sit lentokoneessa, että oon lähössä, saa nähä!

se päivä tulee nopeemmin kuin uskonkaan..


Toisaalt mua pelottaa se, et kuinka nopeesti seittemän viikkoo meneekään, mut toisaalta taas en jaksais millään oottaa, et se menis jo!!

Mul on periaattees täl hetkel kaikki muut vkl varattui, paitsi kaks vikaa viikonloppua, mut oon varma, että niihinki tulee jotain ohjelmaa jossain vaihees.. Ja ne viikonloput on tosiaa ne joulun ja uudenvuoden välissä oleva viikonloppu ja sit se ihan viimenen viikonloppu, ennen loppiaista, se menee varmaa viime hetken paniikkiin ja pakkaamiseen :D

Sanoin kyl äitille, että tällä kertaa voisin pakata sillee oikeesti ajoissa, enkä viimesenä iltana kauheella kiireellä, mutta saas nyt nähä, ku mä oon kyseessä, ni ei voi ikinä tietää!

En tiiä, et mistä mä sain tänää tätä kirjotusintoa oikein kaksin kappalein, mutta pitää se nyt hyödyntää, kun ei sitä tiiä, että koska sitä taas seuraavan kerran kerkeää tulla kirjottelee pitemmin..

Mua vähän harmittaa, ku perheestä ei oo mitään kuulunu, kyllä ymmärrän, että niillä on kiire yms, mut laitoin niille ite muutaman kysymyksen sähköpostiin, ni yleensä ne on vastannu parin päivän sisällä, ni nyt on jo melkee viikko, ku oon kuullu niistä itestää mitään, järjestön kanssa oon kyllä ollu paljonki yhteyksissä, mutta musta olis kiva olla perheenki kans ees jonku verran yhteyksis, ennen ku lähen!




Sitten te au pairina olevat, jotka sielä lueskelette, ni kertokaas mitä ootte vienny tuliaisiks perheisiin? (: mitkä on ollu huippu juttuja ja mitkä ei niin onnistuneita tuliaisia? Tarvisin vähän vinkkejä! Ja saa tietty muutkin, ketkä lukevat, niin ideoita antaa!

Ja tietty saa kertoa myös, et onks tullu pakattua jotain turhaa silloin, et mitä kannattaa heti ens alkuun jättää pois pakkauslistalta? Saatan pakkailusta kysellä sitte enemmän, ku se on ajankohtasempaa, mutta ihan mielenkiinnolla haluisin kuulla, että miten muitten pakkailut on menny! (:

- Hanna

8 kommenttia:

  1. Vein host pojulle sen Tatun & Patun This is Finland -kirjan ja se oli kyllä oikein nappivalinta! Host vanhemmille toin fazerin sinistä ja salmiakkia. En halunnu viedä vanhemmille mitään materiaa, koska en yhtään tienny minkälaista täällä talossa on tai että minkälainen maku näillä mahtaa olla. :---D

    Poikaystävä kun kävi täällä, niin se toi pipareita ja kaneliässiä ja ne kyllä uppos kans kyllä tosi hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kommentista, tota kirjaa mä oon kans miettiny, et veisin, mut siihen mun ideat on oikeestaan loppunu :D

      Poista
  2. Jep mulle ei ainakaan se lähteminen iskeny tajuntaan oikeen missään vaiheessa, lentokentälläkin olin vaan ihan sellasessa shokissa emmätiiä.. :D Mut sen sijaan täällä ollessa välil tulee sellasia hetkiä, et on että ei helvetti mä oikeesti oon täällä! Tuliaisista.. Mä tiesin että mun hostperhe on muumifaneja ja edelliseltä aupparilta utelin, mitä kaikkea muumikamaa niillä on (ja hyvä että utelin, koska olin suunnitellut just vieväni kaikkee mitä niillä sitten olikin jo :D).. Vein sitten muumi-lautapelin (sen alkuperäsen hillokellaripelin, tää on ihan superkevyt!) koko perheelle ja sitten jokaiselle tytölle sellasen kovakantisen muumi-muistikirjan, muumikyniä ja muumitikkarit, ja erittäin innoissaan oli kaikki tuliaisista! En tiiä onko käytössä, mut jos on niin älä vaan tuo suoristus- tai kiharrusrautaa!! Mun ei ainakaan lämmenny tarpeeks kuumaks adapterin kanssa (ei jotenki tarpeeks korkeeta virtaa niin siinä meni ikuisuus..) ja täällä uudet maksaa noin 13$ Rossilla eli ei mitään, joten ostin uudet, mut haluisin myös noi kalliit suomiraudat joskus kotiin, joten ne vie ihan älyttömästi sitten painoa mun matkalaukussa kotiinpäin ihan turhaan ;( Kyllä on taas ongelmat :D Mitäs muuta.. isot shampoopullot yms tietysti jää kotiin, täältä sitten heti uudet, ja yleisesti tietysti niin vähän vaan tavaraa kun mahdollista! Hehh mäki olin suunnitellu tota pakkaamista jo mooonta viikkoa, mutta arvaas vaan, miltä tilanne näytti myöhään illalla viis tuntii ennen kentälle lähtöä.. ;D hups.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ehk ite ymmärräkään sitä, et kuinka paljon mua jännittää, ku monena iltana en oo saanu unta, ku oon vaa valvonu ja vatvonu ja stressannut kaikkee :D hulluu, et oon oikeesti lähössä!

      Ja kiitti vinkeistä, pitää yrittää muistaa sitte, ku pakkaaminen on ajankohtaista! Todennäköisesti mullaki joku härdelli viel vikan iltana on :D

      Poista
  3. Toin mun host vanhemmille Finland kirjan, iittalan kynttiläkupin, suomi- suklaata ja salmiakkia. Host tyttö sai angry birds pehmoavaimenperän, angry birds värityskirjan, hiuslenkkejä, muumi ja angrybirds purkkaa..
    Omasta mielestä toin ihan hyvät tuliaiset, eikä kukaan ainakaan valittanu :D
    Moni au pair on tuonu afrikan tähti pelin ja on kuulemma hauskaa ajanvietettä host lapsien kanssa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeii, mä kävin vähä noita Finland kirjoi tänää jo kattelemas, et sellai varmaa tulee ostettua, ku en mä varmaa osaa muuten Suomesta mitää kertoa :D ja tost Afrikan tähdest oon kans lukenu ja sitäki oon vähä pohtinut :)

      Noihi Angry birdseiehin liittyen kuulin, et se kolme vuotias tykkää siit pelistä, ni varmaa mun jotai Angry birds juttuu sille pitää ostaa :D

      Poista
  4. Mitää shampoita, hoitsikoita tai oikeestaan mitään kosmetiikkaa ei mun mielestä kannata lähtee Suomesta rahaamaan...Ehkä maksimissaan semmoet omat luottotuotteet mitä ei kohdemaasta saa ostettua..Mulla: Vitaliksen huulirasva ja Lumenen suosikkiripsari:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kiitti, onks siel training schoolil sit jotku pesuaineet vai ootteks te ottanu vaa jotku pienet mukaa? :)

      Poista