sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Miks mä en oo nukkumassa?

Joo, tulin nyt vaan pikaseen kirjoittelee tänne.. Lähetää 5 tunnin pääst ajelee lentokentälle ja mul on huone ku pommi, matkalaukun pakkaus edelleen kesken ja mun pitäs ehkä nukkua.. Noh, mulla on koko viikko aikaa nukkua Kyproksella!! :)) jee, koht mä pääsen pois täältä Suomesta ees viikoks, toivottavasti muutaman kuukauden päästä pääsen vähän pitemmäks aikaa!

Nyt on ihana kuunnella, ku ulkona sataa ihan kaatamalla ja huomenna mun ei tarvi olla enää kuuntelemas eikä kattelemas sadetta :)

Tää oli nyt ihan turha, mut ehkä se ei mitää..

Eiku joo, onhan tääl tapahtunut jotain au pair asiaakin, mulla on 8 match :) se edellinen ei taas ottanu yhteyttä, mutta nyt siis kahdeksanteen.. Must tuntuu, et oon niin lukenu jo miljoonat hakemukset läpi, vaikken sillee ees oo, mut olisihan se ollu helppoo, jos eka match olis ollu myös vika match!

Joo, eli kahdeksas match perhe asuu newtonissa, se on joku alle puolen tunnin matkan päässä Bostonista. Perheeseen kuuluvat isä, äiti ja kolme tyttöä. Tytöt olisivat 7,5 ja 2 vuotiaat, eli kuulostaa ihan kivalta :) kaikki tytöt käy koulussa, tämä pienin kyllä vaan kaks kertaa viikossa, mikä musta on kiva, kun sitten vietäisiin eniten aikaa tämän kanssa :) mutta saa nyt nähä, en enää jaksa innostua noista perheistä samallalailla, ku en jaksa aina pettyä, sitten ku siitä ei tuukkaa mitää..

Et odottelen nyt, et jos sieltä perheeltä jotain kuuluis :)

-Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti