sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Lomat ohi..

Jeps, elikkä lomat on nyt vietetty, oli ihan huippu viikko kyproksen lämmössä, haluisin sinne takas, ku tänne suomee on tullu nyt se hirveä kylmyys. Mä vihaan syksyä!

Nyt on viikko oltu jo töissä, aloittelin tän postauksen kirjoittamista jo pari päivää sitte, mutta luovutin, ku en saanu koneella lisättyä kuvia tähän ja tän padin kans kuvien lisääminen on vielä onnettomampaa! Hei te fiksut ihmiset, jotka kirjottelette niitä blogeja, ni onks teillä ollu jotain kuvien lisäämis ongelmia, ku mähän oon ihan onneton näitten laitteitten kans :D ni jos joku fiksu haluis auttaa mua..

Ja sitte taas au pair asiaa, meil on nyt skypetreffit sen perheen kans, mistä viimeks puhuin, ni tänää. Hui, vähän mua jänskättää, nyt ku tää perhe on ollu mun sivulki jo melkee kaks viikkoo, eikä olla viel juteltu mitää.. Noh, toivotaa, et jäis tost puhelust sit hyvä fiilis!

Eipä mulla muuta, turhauttaa, ku en saa mitää kuvia lisättyä!

-Hanna







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti