torstai 19. syyskuuta 2013

Ei au pair asiaa!

Mä oon nyt kauan odotetulla kesälomalla!!

No joo, en ihan.. Alotin nyt tosiaa viime viikolla tekee sijaisuuksia lahen päiväkodeissa, mikä on ollu niin ihanaa, oon nauttinut todella paljon, ku oon saanu tehä oman alan hommia ja saanu olla lasten kanssa, se on vaa niin mun juttu!! Ni huominen mulla on viel yks sijaisuus, vaikka se on jo virallisesti mun kesäloma päivä. Huomenna meen yhtee päiväkotiin, missä mun paras kaveriki on töissä, ollaan kyl eri ryhmissä, mut onhan se kiva, ku on kuitenki joku tuttu ees siellä!  (Mun pitäs olla jo nukkumassa, hups..)

Huomisen jälkeen mulla sitte alkaa se loma <3

Varattii matka Kyprokselle tän viikon maanantaina ja lähetää nyt tulevana maanantaina, et sit on luultavasti odotettavissa hiljais eloa taas tällä rintamalla.. Lähen siis mun mummon ja tädin kanssa, että on tulossa niin löhöily ja rentoutumis loma :)

Nyt ku kirjottelen näitä tällä iPadilla, ni en osaa lisää mitää kuvia, en tiiä miks ja mitä vaikeet siin on, mut en vaa saa :/

-Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti