torstai 19. syyskuuta 2013

7.match

Joo, ei siitä tullut sitten mitään.. Noh, se perhe ei sitten vaan ollut mua varten, perheen kanssa vaihdettiin puhelun jälkeen vielä muutamat sähköpostit, mut sit yhtäkkiä perhe oli poistunut mun sivuilta, eivätkä enää vastanneet mun sähköpostiin..

Tästä mä haluun taas valittaa, mä en ymmärrä sitä, et miks ne perheet ei voi ite sähköpostil ilmoittaa, etteivät mua halua, jos on kuitenki jo juteltu ja sähköpostei vaihettu.. Mua ärsyttää tollai!

Noh, sitte siinä samana päivänä mulle oli tullu taas uus match, sillee on tosi kiva, et noin kuitenki tulee sit kokoaja uusia matchei, jos ne edellinen kusee.. Mut onhan se sit taas, täysin puhtaalta pöydältä joutuu alottaa.

Tää mun seitsemäs match on kans tosi kivan kuuloi, vaikka perheen hakemus on todella suppea, eikä perhe tosiaa oo ottanu mitää yhteyttä, tuol mun sivul ne on eilisestä asti majaillu.. Perheeseen kuuluvat siis isä, äiti ja heinäkuussa syntynyt tyttövauva ja he asuvat Chicagossa.

Muuta sanottavaa mulla ei tästä perheestä oikeastaan ole, koska en heistä sen enempää tiedä..

Mulla on myös pää vähän sekasin tän koko au pair asian kanssa, koska mul hiipii aina välil sellai pieni epätoivo, et jos mä en löydäkään perhettä, vaikka noita nyt tuolta tulee kokoajan, mut mitä jos mä en löydä sitä mun perhettä, mihin mä pääsisin vuodeks viettää au pair-vuotta.

Noh, kyl mä löydän :) koska tää on ollut niin pitkään mun unelmana ja haluan tätä niin paljon, nii ei kukaa voi viedä sitä multa!

- Hanna





6 kommenttia:

  1. Moikka! Mullaki olis suunniteltu lähtö tammikuussa, jos jaksan rustaa hakemuksen loppuun tän kuun aikana ehh. Yritys hyvä kymppi. Olis kivaa päästä jonkun suomalaisenkaa lähtee samaa aikaa!

    Ootko saanu jo sun videon tehtyä, ku tulee kumminki noin ripeesti noit matchei?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kommentista, tsemppiä hakemuksen tekoon! Mulla se eka hakemuksen teko oli täyttä tuskaa, enkä meinannu saada sitä millään valmiiks, mut nyt järjestöä vaihtaessa, ni tää toinen oli tietty tosi helppo tehä sen pohjalta!

      Joo, mustaki olis niin kiva, jos joku suomalai samaa aikaa olis lähössä, ni olis ees jotain tukea ja turvaa :)

      Video mulla on joo tehty, oon jo melkee konkari, haha, en todellakaan, mut jouduin tosiaa tekee toisen videon, ku vaihoin järjestöä.. Et kyl ainaki järjestöltä sanottiin, että ku video on, ni se helpottaa perheen löytämistä, et onhan noit matchei nyt ainaki sadellut..

      Poista
  2. millon oot lähössä auppariks? =) ite oisin lähössä ens vuonna heinä-elokuus (jos kaikki menee hyvin) ja oon nyt jo alkanu väsää sitä hakemusta mutten osaa sanoo yhtää et millon mun kannattas lähettää se, ei kumminkaa viitti puolta vuotta aikasemmin iha lähettää! jännittää ihan sikana ja oon oikeesti aivan onnessaa jo tehny tota hakemusta et kerkee sitte muuttaakki sitä vielä jos tulee tarve :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka, mulla on nyt tarkotus päästä tammikuus lähteen, kannattaa todella tehä hakemus ajoissa, ettei käy niinku mulla ja veny melkee puol vuotta ainaki lähtö..

      Tsemppiä hakemuksen tekoon!

      Poista
  3. millon lähetit ite hakemuksen ja aloit saaha matcheja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lähetin mun hakemuksen elokuun puolessa välissä ja pari päivää myöhemmin mulla oli eka match. Tai siis lähetin tän jälkimmäisen järjestön hakemuksen silloi, ekan järjestön hakemus on hyväksytty jo joskus kesäkuun alussa, mut sielt ei tullu ikinä, ku se yks match juhannuksena, ni se ei oikee toiminu.. Olen siis edelleen myös siinä järjestössä kirjoilla, mutta ei sieltä mitää oikee ikinä kuulu :/

      Et oon nyt tyytyväinen kyl cultural caree, et nyt on kaikki vaa kiinni musta :)

      Poista