sunnuntai 15. syyskuuta 2013

5. ja 6. match

Heipsan! Täällä taas tapahtuu, ihan ekaks nyt mun au paireiluun liittyen sellasta, että mun lähtöä on siirretty nyt tammikuulle, mikä on ihan fine mulle, koska ei mul nyt sillee hengenhätä oo täältä pois. Elikkäs järjestöltä soiteltii mulle, että nyt on sellai tilanne, et voin joko jatkaa tällee, et mul olis siel hakemuksessa, että mahdollisimman nopeesti pääsisin lähtee, mut tosi monel on niin, että nyt tällä hetkellä olis paljon perheitä tammikuulle, et sit jos pysyy siinä, et haluis lähtee mahd nopee, ni sit jos se meneeki sinne tammikuulle kuitenki, ni sit siel ei enää olis niin paljon perheitä ja sit se vois pitkittyy mahdollisesti siitäkin..

Et nyt tää tammikuu on toisaalt tosi hyvä juttu, ni saan taas kouluun haettua, mihin todennäkösesti en pääse :D ja sit saan tehä töitä, nyt oon saanu jonku verran sijaisuuksia omalta alaltaki, et oon käyny päiväkodeis tekee sijaisuuksia ja on ollut iha huippua! Oon tykänny tosi paljon temmeltää niitte lasten kans ja ne on vaa nii hellyyttäviä (:

JA nyt en saa lisättyy taas mitää kuvia tänne, ku tää bloggeri temppuilee :(

Sitten noista mun matcheista, se viides oli vaan kävässy mun sivulla, siitä en tiedä sen enempää, koska sain vaan sähköpostiin perheen nimen ja asuinkaupungin, mutta perhe oli poistunut mun sivulta jo, kun menin sitä katsomaan.

Kuudennen matchin kanssa puhuin just skypessä, perhe vaikutti tosi mukavalta, heidän kamera ei tosin toiminut, enkä heitä nähnyt, mutta he olivat todella ymmärtäväisiä mun sönkötystä kohtaan :D Perhe sanoi, että voin lähettää sähköpostia heille, jos mulle vaa tulee jotain kysymyksiä, koska olin jo todella väsynyt, kun kello suomessa on jo aika paljon, nyt piristyin vähän taas, vaikka olin jo ysiltä tänää sillee, et olisin halunnu nukkumaan, mutta en voinu mennä. Nyt poikkesin aiheesta..

Siitä perheestä sitten, perhe asuu 15 minuutin ajomatkan päässä washington d.c:stä, olis huippua! Ja perheessä on kaksi lasta tyttö on neljä vuotias ja poika on syntynyt heinäkuussa. Perhe kuulostaa myös juuri sellaiselta perheeltä, missä mä tykkäisin olla, rakastan vauvoja ja oon ollut jonkun verran ihan pienten vauvojen kanssa, ni musta olis ihanaa, että perheessä, johon au pairiksi lähden joskus, ni olisi vauva.

Tästä perheestä vielä, mikä tietenkin vaikeuttaa myös au pairin elämää on se, että perhe on juutalainen ja he syövät kosher ruokaa, joo mä tiedän, mitä se on, mut kyllä mä oon miettinyt, et mitenköhän osaan tehä mitää ruokaa, mitä he syövät, jos samassa ei saa olla lihaa tai maitotuotteita.

Tosiaan se skype puhelu meni miten meni, tää oli eka perhe, kenen kanssa oon jutellut näin, muitten kans oon vaihdellu vaa sähköpostia. Ja tässä perheessä ainaki perheen äitillä oli aika vahva aksentti ja sitten se niitten mikrofonikin rätis jotain, ni se vaikeutti sitä, etten saanu selvää ja sitte, ku en saanu selvää eka jostain, ni sit menin itekki melkee paniikkii, enkä osannu sit sanoa itekkää mitää. No joo, mä selviydyin siitä ja nyt se eka puhelu on ohi. Toivotaan, että tästä tulis sit jotain (: hyvät fiilikset jäi kuitenkii!

Ja nyt mua ärsyttää hirmusesti, ku tää blogger varmaa tahallaa vinoilee mulle, eikä anna mitää kuvia lisätä :( 


- Hanna


4 kommenttia:

  1. Säkö siis oot Lahdesta, ymmärsinkö oikein? Niin mäkin! Luin koko blogin läpi putkeen ja teit hyvän valinnan. Cultural Care on paras järjestö, siitä ei ole epäilystäkään.

    Enää et ole vissiin epäillyt perhettä alueen perustleella vai mitä? CC eikä USA'n department katso hyvällä aluetoiveita ja sillä ei ole oikeesti mitään väliä, kun löydät sen oikean. Minä sen tiedä :P Etsin pitkään perhettä tietyltä alueelta, eikä sitä löytynyt. Mun host family ei asu lähelläkään aluetta, minne halusin, mutta on aivan ihana muuten ja odotan innolla lähtöä! Aina on 13. kuukausi aikaa ;D Tsemiin sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, lahest ollaan :) joo, nii mä ymmärsin, ku eilen sun blogin kans lueskelin läpi! Ihan huippua sä oot jo ihan kohta lähössä!

      Joo, no en mä alukskaan ehtinyt mitää aluetta sillee, se on ehkä välittynyt niin jostain mun teksteistä, mutta ei tosiaan oo tarkotus ainakaan ollu. Et haluun löytää hyvän perheen, mikä tuntuu oikealta, et muuten mul ei oo ihan hirveen suuret vaatimukset perheen suhteen. :)

      Haluan matkustaa ympäri usaa, mut ei sillä oo mulle oikeestaan väliä, et mistä mä ne reissuni alotan, ku varmasti Jenkeissä on joka kolkassa jotain hienoa ja uutta nähtävää :)

      Poista
  2. Hellouu Hansu :)

    Kiva et nyt tää uus järjestö tuntuu vähän paremmin toimivan. Eiköhä sieltä löydy nyt sit joku huippukiva perhe, että pääset sit tammikuus lähtee tonne lätäkön taakke! :)

    Laitteleha viestiä joskus ku sulla aikaa, ois kiva tietää mitä muuta kuuluu ja missä oot ollu töis yms miten arki rullaa :) ja onko koulun penkkiä ikävä ;)

    -joensuulainen :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Kiva, kun uskaltauduit kommentoimaan tänne :) mä oon niin vetäny pää kolmantena jalkana tässä nyt, et huomisen jälkeen helpottaa, ni mullaki voi olla enemmän aikaa :)

      Viestittelen sulle tänää tai huomen enemmän :p

      Poista