sunnuntai 1. syyskuuta 2013

3. ja 4.


Täällä tapahtuu paljon kokoajan, oon ollu vaa laiska postailija.. Kakkos perheestä sen verran, etku pyysin järjestöä poistamaan kolmannen matchin mun sivulta, niin ne kerto, etteivät itsekään ole saaneet yhteyttä perheeseen.. Noh sitten tuli tää kolmas perhe, missä olis olleet kolme vuotias poika ja yhdeksän vuotias tyttö ja perheelle vissii oli tulos vauva jossain vaiheessa..

No joo, perhe kuulosti ihan kivalta ja en ees muista missä ne asu, mutta siinä oli yks aika iso mutta... Perheen tyttö olis ollut kehityksestä jälkeenjäänyt, vissii aika pahasti, niin totesin, että pystyisin työskentelee tälläisen lapsen kans suomeks, mut en usko, et pärjäisin englanniks!

Tänä aikana, kun mulla tää kolmas perhe oli matchattun, ni new Jerseyn lcc (Local Childcare Co-ordinator) laitto mulle sähköpostia, jossa kerto, että hänellä vois olla mulle perhe, kenestä voisin olla kiinnostunut, mutta kun vastasin hänelle, ni sieltä päin ei kuulunut enää mitään, vaikka se olis halunnu mulle soittaa seuraavan päivän sen viestin mukaa.. 

Tän jälkee sinne mun sivulle palas jo se mun toinen match, mistä ei edelleenkään kuulunu mitää..

Ja nyt siel on se neljäs match, mistä se perheen äiti lähetti mulle sähköpostiakin. Mut se perhe ei tuntunu hyvältä, perheeseen olis kuuluneet kahdet kaksostytöt, toiset tytöt olis syntyny nyt toukokuussa ja toiset tytöt olis neljä. Perheessä olis ollu mun lisäksi nanny, joka olis huolehtinut pääasias vauvoista ja mä niistä isommista, mut se ei tosiaa tuntunu oikeelta.. Mä haluaisin olla lasten kans ehkä keskenään, enkä haluis sit ihan neljää noin pientä lasta.  Viestiteltii muutamat sähköpostit, mut sit mä perheelle laitoin viestiä, etten mä oo heidän tuleva au pair, ettei must tunnu oikealt. Ja tää perhe olis ollu Seattlen lähellä.

Tää viesti on vähä tällee pikaisee ipadil kirjoitettu teksti, ni saattaa olla kirjotusvirheit tai jotai epäselvyyksiä :D  sori kuvattomuus, tiedän et kuvattomat postaukset on tylsiä.

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti