maanantai 12. elokuuta 2013

Cultural care






Hmm, toistaseks mulla ei oo mitää huonoa sanottavaa tästä järjestöstä, on ihan älyttömän hyvä fiilis. Elikkä perjantaina cultural carelta Mari soitteli mulle ja pyys lähettään niitä suosituksia, mistä olin sen jonkun toisen kanssa aikasemmin puhunu, elikkäs! Mun ei tarvi hankkia niitä uusia suosituksia, vaan ne tuolt toimistolta vaan soittelevat niille mun alkuperäsille suosittelijoille, huippuu (: 


Noh, lähetin silloi perjantaina ne suositukset johonki osotteeseen, mihin ne ei vissiin ollu ikinä saapunut, eikä sitte siihen Marin työsähköpostiinkaan ollut mennyt, onneks ne on toimiston puolelta niin aktiivisia, että kyselevät niitten perään, koska enhän mä osais epäillä, että ne sinne ei olisi menneet.. Nyt kuitenkin lähetin ne Marin henk. koht. sähköpostiin, ni silleen se onnistu ja hän laitto sähköpostii, että alkaa ihan kohta soitteleen mun suosittelijoit läpi (:

Noh, palaan nyt vielä lauantaihin.. Silloin mulla tosiaan oli se infotilaisuus ja uus haastattelu. Infotilaisuus oli ihan sillee paljon tietoa sisältävä, mut itelleni ei oikeestaa tullu mitää uutta siel, koska oon niin paljon jo perehtyny näihin kaikkii au pair -juttuihin, mut infotilaisuus on pakollinen, ennen ku tän järjestön kautta voi tulla hyväksytyks jenkkeihin. Ja sitten oli se haastattelu, jokaista infotilaisuudessa ollutta haastatellaan noin 15 minuuttia, mulla kävi tuuri, ku olin kaikilta pisimmältä tullu helsinkii infoo, ni pääsin ekana haastateltavaks ja sittä sitten kotii (: Haastattelussa Essi, joka on cultural caren entinen au pair, niin haastatteli mua ensin suomeks ja kyseli aika perus kysymyksi, miksi haluat au pairiksi, miksi sinä olisit hyvä au pair ja mitä aktiviteetteja haluisit lasten kanssa tehdä. Ja sen jälkeen muutaman kysymyksen englanniksi, tää haastattelu mul meni paljon huonommin, ku se allaianssin haastattelu silloin, mut kyl onnistuin siitä englannin puhumisesta. Haastattelija sano mulle, et huomaaa, et mua hieman hermostuttaa, mut ei siinä sit mitää (: Sen jälkee tuli sähköpostia, mikä alkoi näin : "Kiitos osallistumisestasi info-/haastattelutilaisuuteen, sinusta tulee mielestäni hyvä au pair!" Tuli hyvä fiilis heti, ku näki tuon viestin! 





Musta tää järjestö on hoitanu asiansa tähän mennessä ainaki tosi hyvin, muhun ollaan lähes päivittäin yhteydessä ja sieltä saan tukea kokoajan (: 

Nyt odotellaan hyväksymistä ohjelmaan ja sitte alkaisi se perheiden etsiminen taas!! JEE 

- Hanna

6 kommenttia:

  1. Moikka! Mä oon kanssa Cultural carella ja voin vaan SUOSITELLA!! Ne todella tekee kaikkensa sen eteen et auppareilla on hyvä olla :) Plus sehän on suurin auppari järjestö joten usan päässä state department vahtii niitä niin tarkkaa ettei pitäis tulla mitään ongelmia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, toivotaan näin :) nyt ainaki on hyvät fiilikset asian suhteen :)

      Poista
  2. lähetettiinkö sulle ne tunnukset sitä onlinehakemusta varten? vai pystyitkö jotenki ite kirjautuun sinne vaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne lähetti mulle ne ja sit ne soitteli samana päivänä, mulla ei ne tunnukset ollu tullu ekan, vaik ne oli ne lähettänyt ja sit sanoin siitä, ku ne soitti ja sano, et olivat lähettäneet, ni lähetti heti sen puhelun aikana uudestaa :)

      Poista
    2. joo mulla ne oliki menny sähköpostissa jostain syystä roskapostiin? haha :D no nyt pääsen itekkin tekee onlinehakemusta, ja olin muuten myös alunperin allianssilla, mutten kans tykänny siitä järjestöstä, joten vaihdoin :)

      Poista
    3. Ny hyvä, et nyt onnistu :) ja samassa veneessä ollaan siis !

      Poista