keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Jee!!

Elikkäs, hakemus sai tänää viimeset silaukset ja nyt se on valmis!! Tai no nii, mult siis puuttuu 2. asteen tutkintotodistus, mutta allianssin kautta voi hakea au pairiks siis ilman toisen asteen mitää koulutusta, ni laitoin peruskoulun todistuksen sinne nyt väliaikasesti, että saisin hommaa etenee (:

Videostakin tuli ihan onnistunut, mutta en tosiaa kehtaa sitä esitellä julkisesti, kun ei se nyt niin hyvä kumminkaan ollut!

Porukat lähti eilen Nizzaan, ni äiti lentokoneessa laitteli innoissaa mulle sähköpostii ja testaili, et toimiiko se netti oikeesti siel lentokoneessa, ni sen melko uudesta ipadistaa.. Aluks äitin piti ostaa mulle matka Nykii ylppärilahjaks, vaikka oon siel käynykki, mut rakastan sitä kaupunkia silti, ni siel se yks viikko, minkä oon ollu, ni ei kyllä riittänyt mihinkää! Mutta, kun oon nyt joka tapaukses lähös toivottavasti tonne jenkkilän puolelle, ni todettii, ettei nyt ehkä oo järkeä lähteä kesällä siel käymää, ku mul on sit ens vuonna varmaa mahollisuus sinne päästä ja ekakshan kaikki au pairit lentää nykii ja sit on siel training schoolil.. Ni nyt se kirjotteli mulle sähköpostii, et haluisinko ylppäri lahjaks nyt sittenki tollasen ipadin, ni tietenki mä haluun!! (: ku en mä ite raaskis sitä ikinä itte ostaa, ni toi on kyl super kiva! Vaik kyl mä luultavasti otan myös koneen jenkkeihin mukaa, mut sit sitä on kätevä kantaa sit muualla, ku matkustaa ni mukana! :p Siistii!!






- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti