tiistai 23. huhtikuuta 2013

Video!!



Tänää sain videon vihdoin kuvattua, ku meil ei iha onnistunutkaa se silloi, ku oli tarkotus! Nyt sittenki äiti kuvas mun videon, ku sen kans saa paremmin aikataulun onnistuu yksiin :) nyt on siis video kuvattu, mut se on pientä editointii vaille valmis, jota mä en tosiaa osaa ite tehdä, mut iskä sitä yrittää parhaillaan väsätä.. Syvät henkäykset tost vierestäkin kuuluu, ku se tota yrittää väsätä, mut mä luotan iskän taitoihin, et se saa sen tehtyy!




Otoksista tuli yllättävän onnistuneita, et enköhän mä lopputulokseenki tuu olee ihan tyytyväinen! Äitin kans oli kyl ihan kiva kuvatakki video, et paljon oli naurua ja hassuja tilanteita ja osa erittäin epäonnistuneita videoita säästekkiin muistoksi! 


Kirjotin tän tekstin eilen jo, mutta mun netti ei suostunut tätä julkaisemaan, mut tässä tää ja ylpeä melkeen valmiin videon omistava toivottavasti tuleva au pair (:

- Hanna

3 kommenttia:

  1. whii! kohta säkin saat matchejä! :)

    VastaaPoista
  2. Hei tosi kiva blogi sulla!! Pidän peukut pystyssä et säkin pääset tänne jenkkilään viettää elämäs parasta vuotta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, tänne mä vaa kirjottelen :) ja toivon parasta, et pääsen sinne! Ja mä oon sun blogias jo vissii seuraillukin hetken jo :)

      Poista