sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Täällä taas..

hitusen paremmalla fiiliksellä kuin viimeksi (: vaikka en mä mihinkää kouluu silti pääse :D

Tässä taas vähän listaa, missä vaiheessa mä meen, ja tosiaa osa noista ei vaikuta mun hakemuksen etenemiseen, ne vaan on siellä, kun ne mun pitää tehdä ennen kuin pääsen jenkkeihin lähtemään!

  •  Hakemuslomake
  • Kirje isäntäperheelle
  • Rikosrekisteriote
  • Oma "passikuva"
  • Osa lastenhoito kokemuksista
  • Tupakanpolton lopettaminen
  • Loppujen lastenhoitokokemus tuntien selvittäminen koululta
  • Opettajilta suositusten kysyminen
  • Suosituspaperin lähettäminen parille suosittelijalle
  • Soittoja entiseen työpaikkaan, sekä perheisiin, missä on käynyt vahtimassa lapsia
  • Ajokortti ja passi kopioiden ottaminen ja lisääminen hakemukseen
  • Lääkärin varaaminen
  • Kuvia minusta lasten kanssa, tulee oikeesti huomenna vast
  • Hammaslääkäri
  • Näöntarkastus
  • Kuva omasta perheestä
  • Todistus koulust, sain sielt nyt jonkun alustavan todistuksen, minkä meijä koulun joku isojehu teki jollai leimoil ja allekirjotuksil käyttökelposeks, mut siitä puuttuu jotain ja niin, ni en nyt tiedä, et kelpaakohan se.. 
  • Yksi suositus!!
  • VIDEO

Joo elikkä.. Lääkäriin oon menossa huomenna, äsken kovasti täyttelin tota meijän järjestöllä ainakin olevaa lääkärintodistuspohjan omaa osaa, mikä mun pitää täyttää..Kyl mä aika terve kumminki oon, ni ei sielt pitäs mitää esteit tulla (:

Ja video... no se on oikeesti jo tulos, sovittii tänää mun kaverin kans, et ens viikon perjantaina tehää se, ku saatii eka kummallekki sopiva päivä sovittua! ja sitä ennen mun pitäs vaa suunnitella, et mitä mä siinä höpöttelen, juu tiedän, oon jo niin myöhäs mun alkuperäsest aikataulust, mut.. ei mul oo mitää hyvää selityst, oon vaa saamaton :(

Ja toi yks suositus on nyt mun murheenkryyni, mulla ei nyt ookkaa täl hetkel varmaa yhtä lastenhoitosuosituksen antajaa, oottelen nyt sielt yhest päiväkodist vastausta, ku laitoin sinne uudestaa viestiä ja sen suositus lomakkeen siinä yhteydessä, kun viimeksi ne lupasivat vaan selvitellä asiaa ja siitä on jo kuukaus ainaki melkee..

Se paikka, missä olin työharjottelussa viimeks, ni sieltäkin sain vihdoin ensimmäisen vastauksen, missä ne vaan sano, et voit liittää heidän antaman arvioinnin mun hakemukseen, et ei heillä oo oikeen muuta sanottavaa. Et he eivät vissiin ymmärtäneet, et mun pitäs saada se suositus sille tietylle lomakkeelle, mut joo.. odotin heilt ekaa vastausta ainaki sen kuukauden, niin en ehkä jaksa niitten kans säätää, paitsi ihan viimeseks, jossen saa nyt mistää muualta nopeammin (:

Joo, kyl mä koht lopetan tän näist samoist asioist selittämisen, kun saan nää loput jutut tehtyä (:

Tiistaina mul alkaa viimene työharjottelu ja mua jännittää hirmusesti, kun on taas ihan uudenlainen paikka mulle.. Eli meen pienryhmäkotiin, missä on 16-17 vuotiaita nuoria, vähän haastetta tähän elämään (: Ja sit mun rytmi kääntyy täysin ja mun pitää herää aina aamusin hoitaa asioita ja viimesii kouluhommii, mitä en oo myöskään voinut aikaisemmin muka tehdä.. Kun mun työaika on useimmiten 14-22.. Joo nyt poikkesin täysin aiheesta, mutta mä palailen (:

Olipa tylsä, kuvaton postaus..

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti