tiistai 2. huhtikuuta 2013

Ääh..

Tänää tuli haettua ammattikorkeesee, mut joo ei pelkoo, vaikka mä pääsisin, mä lykkäisin alotust ainaki vuodel, mutta mä en tuu ikinä pääsee mihinkää ammattikorkeesee! Mul on niin huono keskiarvo, et sillä ei kyl iha mihivaa päästä.. ja tosiaa, mä haen amiksen todistuksella, ku mun lukion puolen todistus on niin huono ja tosiaa, ku ne lukion numerot siirretää osittain amiksen todistuksee, ni se huonontaa myös sitä älyttömästi.. Tässä pieni avautuminen mun tän hetkisest tilanteest ja sit viel vähä lisää.. Sit ku joskus pääsen sinne jenkkeihi, ni voisin hankkii itelleni miehen sielt ja jäädä sille tielleni, ni ei tarvis tulla miettii enää tätä elämää tääl.. Eihä mul oikeestaa oo tääl mitää, no joo, perhe ja kaverit ja koti, mut silti... :D




 Ja sitte tosiaa, jos mä joskus äitille ja isille ja kavereille kerron täst mun blogist.. Ni älkää ottako tätä tekstiä niin vakavasti ;) oli hieman huono päivä, tiiän, et äiti ainaki muistaa sit jos se tätä lukee.. Kyl mul on iha tarkotuksen tulla sen vuoden tai 13 kuukauden jälkee takas suomee! Ainaki täl hetkel (:

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti