keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Fiilistelyä..






Joo, elikkä tässä postauksessa ei tuu mitään liittyen mihinkää järkevää, ajatusten purkamista kaikkeen liittyen vaan! Tai no niin....

Mä haluun jo jenkkeihin! Mä rakastan sitä paikkaa, kahes noist kaupungeist oon tosiaa jo käyny, eikä niistä saa vaan tarpeekseen! Ootan vaa sitä, et löytäsin perheen ja pääsisin asumaan tuonne atlantin toiselle puolelle, mul ei oo ees mitää suurempii toiveita, et missä mä asuisin, mut paljon on paikkoja, missä haluisin päästä käymään! Sehä ois kaikist mahtavinta, et pääsis vierailee kaikis osavaltiois, mut ehkä mä senki toteutan viel joku päivä (:







To do lista :
En kyllä uskaltais, vaikka oiskin siistiä!


Haha, joo ehkä sit joskus mun eläkepäivin..






Mä rakastan juoksemista, mut meijän suomen talvi pilaa sen, ku en uskalla mennä juoksee tonne!






Täst nyt tuli vähä tällänen kahen peräkkäisen yön tuotos.. Miksei vaan voi nukkua, vaikka tietää, et seuraavana aamuna on aikanen herätys? (: 

Vähä nyt viel jotai asiaaki tähä perään!! Nyt mul on oikeus hehkuttaaa... Alustavien tulosten mukaan pääsin kaikesta läpi, joten must tulee ylioppilas!!! Yks A sinne nyt tulee, mut siitäki se ope sano, ettei siit pisteet niin paljoo voi laskea, ettei se läpi menis!! JEE JEE.. 

Tää tarkottaa siis sitä, et ainakaa koulu ei estä sitä, et pääsenkö lähtee vai en !? Hulluu, nyt mul ei oo enää mitää "syitä" mihin tää vois kaaduta, paitsi jos järjestö ei hyväksy mua tai jotai, emmä oikee tiiä, et voiko sellanen olla mahollist? 

Kiva jos joku jakso lukee ja noit kommentttei on tosiaa aina kiva saada! 


- Hanna 



1 kommentti:

  1. Joo no tervetuloa mun hikarilukioon missä tyypit lähtee korottaa Eetä! Siis jopa mun parhaimmat kaverit lähti korottaa Eetä ja mä olin iha et ETTE OO TOSISSANNE. Mut ihan itseni takia lähin korottaa koska tiedän että osaan paremmin! Joo no ei mua enää mietitytä lasten iät! Mä tulisin olemaan suurimmaksi osaksi niitten pikkusten kanssa ja tosi harvoin kaikkien kolmen kanssa yksin koska äiti on kotona! Kyllä musta tuntuu et jos nää haluis mut niitten auppariks niin lähtisin! :) Mutta saa nyt nähdä, tää juttu voi katuu siihen et oon kuitenki vähän ilmaissu mielipiteeni noiden työaikojen takia :D nojuu sanotaan näin että ois kiva jos tää matchais et pääsisin tästä matchingprosessista pois, en jotenki jaksais sitte TAAS lähtee hakee uutta ku tää on kumminki niin hyvä perhe!

    VastaaPoista