maanantai 5. tammikuuta 2015

Arkea ja toiseksi viimeinen viikonloppu!

Torstaina olin off, onneksi! Nukuttiin johonki kahteen, olin Josella yötä, mutta se nukku lattialla, tiedän, että kaikkia kiinnostaa, ollaan vaa kavereita! Sen  jälkeen lähettiin syömään greenlakeen loputtomia ranskalaisia, nam! Ruoan jälkeen heitin Josen juhlapaikalle, mistä hän otti autonsa ja mä lähin ruotsi-Annan luokse, missä myös Amanda oli. Katsottiin leffaa, ei mitään erityistä. Ja syötiin Amandan ja Annan tekemiä jauhelihapihvejä ja pastaa, oli hyvää!! Odotan kotona kaikkia jauheliharuokia. Aina kun mietin, et mitä me Suomessa syödään ja mitä voisin tehä tai mitä ikävöin, niin aina niissä on jauhelihaa!

Illalla menin kotiin ja nukkumaan, tai ainakin muistaakseni yritin käydä nukkumaan suht ajoissa.

Perjantaina aloitin työt puoli 9, hostäiti oli kotona, mutta hänen piti mennä asioille, joten mä olin puoli päivää lasten kanssa. Mentiin arena sportsiin, Amanda ja Jose lapsineen tulivat myös! Oli tosi hauska aamupäivä ja aina niin helppoa, lapset rakastaa tota paikkaa ja niin helppoa au paireille, vaikka lihakset vähän onkin aina kipeet seuraavana päivänä! Mä siis kiipeilen niihin pomppulinnojen liukumäkiin ja välillä myös pompin mun lasten kanssa, ei oo kroppa tottunut...

IMG_3547
IMG_3550
IMG_3554
IMG_3559


Hostäiti tuli arena sportsiin, otti lapset ja lähti isovanhempien luokse. Mä olin vapaa ennen yhtä!! Tulin kotiin ja ruotsi-Anna tuli tänne alettiin pakkaamaan mun laukkuja, nyt on kaikki vaatteet, mitä en tarvi enää tällä viikolla, niin pakattu. Hullua..

IMG_3564
IMG_3574
 
Illalla Amanda liittyi meidän seuraan. Mentiin syömään burgermasteriin, se on se paikka, missä syödään autossa ja kaikki palvelu toimii autoon. Anna ei ollut käynyt sielä, niin päätettiin mennä. Sen jälkeen meillä ei ollut mitään tekemistä, jälleen.. Tultiin meille ja päädyttiin pelaamaan monopolya, hävisin kaikki rahani, en vieläkään voita monopolyssä, ehkä joku päivä, haha.. Pelattiin jotain kolme tuntia, että sen jälkeen olikin aika mennä koteihin ja nukkumaan.

Lauantaina nukuin suht myöhään, aamupäivällä en tainnut tehdä mitään, vaihteeksi? Kolmen aikaan oli aika lähteä Amandan hosttytön neljävuotis syntymäpäiville.

Meidän hostiskä oli järjestämässä tanssipartyjä, kun hänellä on diskovekottimet ja hyvät äänentoistolaitteet. Oli aika paljon porukkaa ja oli kivat juhlat!

IMG_3315
IMG_3322
IMG_3333
IMG_3331
IMG_3345
IMG_3385
IMG_3390
IMG_3395
 
Illalla taas ongelmana, että mitäs tehtäis.. Meidän hostiskä ehdotti, että halutaanko tehdä palapelii, niin mehän tultiin taas meille ja alotettiin sellain 1000 palainen palapeli, mikä nyt on edelleen vähän kesken! Tehtiin sitä lähes puoleenyöhön ja sen jälkeen tytöt lähti kotiin. Mun hostiskä oli tosiaan myös tekemässä palapeliä meidän kanssa, mutta musta oli vaan kiva!

IMG_3576
IMG_3577
 
Sunnuntaina aamulla makoilin sängyssä, kunnes Amanda ja Anna tuli joskus 1-2 aikaan meille jatkamaan palapeliä, haha. Tytöt lähtivät syömään dinneriä Annan hostien kanssa ja mä lähdin syömään dinneriä Andrean kanssa mäkkäriin, haha! No Andrea halus maksaa sen mulle, kun oon kuskannut ja ollut mukava hänelle, niin mäkkäri oli sopivan halpa.

Illalla palattiin palapelin ääreen.. Saatiin se melkein valmiiksi, vielä yksi ilta, niin se on valmis.

IMG_3581
 
Tänään maanantaina pojat menivät vihdoin kouluun ja mulla oli vaan A. Mentiin Amandalle playdatelle ja syötiin lounas sielä. Helppo aamupäivä! Iltapäivällä A nukku siihen asti, että lähettiin hakemaan K ja N koulusta. Mäki otin päikkärit, ihanaa, kun voi nukkua!

IMG_3575
IMG_3578
IMG_3582
IMG_3586

Tänään olis tavotteena saada palapeli valmiiksi! Ja nyt tosiaan alkoi mun viimeinen työviikko!!

Mukavaa viikkoa kaikille, mun kotiinpaluu lähestyy!

- Hanna

2 kommenttia:

  1. Ootko sä lähössä kohta kotiin?!? Mihin tää vuosi katos..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo... Hullua, tiedän!!!! Eilen olis ollut mun vika virallinen työpäivä.

      Poista