maanantai 22. joulukuuta 2014

Kolme yötä jouluun on..

.. laskin aivan itse eilen.


Täällä vielä kolme yötä jouluun, vaikka teillä enään yksi sielä suomessa! Ollaan se 10 tuntia jäljessä, niin meillä on vielä ilta ja jenkeissä joulua vietetään vasta 25. päivä. Outoa, että kohta on joulu, sen päivän ei pitänyt ikinä tulla! Toisaalta taas tuntuu, että joulukuu on ollut loputtoman pitkä, eikä vieläkään loppua näy.

Kolmen viikon päästä olen Hawajilla, sehän on ihan kohta, mutta toisaalta tuntuu, että kolme viikkoa menee niin hitaasti, vaikkei täysiä työviikkoja olekaan.

Sunnuntaina tosiaan nukuin pitkään ja kirjottelin blogia, kunnes Amanda laittoi viestiä. Tein pika-laittautumisen ja olin melkein valmis, kun Amanda ja Linnea tulivat hakemaan minua. Mentiin northgateen kiertelemään kauppoja, olen ylpeä, etten kuitenkaan ostanut mitään. Päätettiin nyt Amandankin kanssa, että ei osteta lahjoja. Tän vuoden joulu tulee olemaan maailman huonoin joulu, en ole saanut edes joulukortteja melkein keltään.

Mulla oli jo vähän joulumieltä joulukuun alkupuolella, mutta nyt se kaikki joulumieli on tipo tiessään. Joulu on kuitenkin mun lempijuhla, mä rakastan joulua, mä rakastan joulukoristeita ja joulu kuuluu viettää oman perheen kanssa, mutta ei tänä vuonna. Ja täällä on vielä niin pimeetä ja masentavaa, että eihän tässä voi enää pysyä positiivisena.

Toisaalta odotan joulua tosi paljon ja olen niin onnellinen, että saan sen viettää mun hostien kanssa. Ne on ihan parhaita ja mun pikkuset on mulle niin rakkaita, mutta mun joulu ei ole täydellinen ilman mun perhettä!

Mutta, tästäkin selvitään, kaikesta muustakin on selvitty, eikä joulun jälkeen ole kuin noin 1,5 kk, niin olen kotona!

Shoppailujen jälkeen heitettiin Linnea kotiin ja tultiin meille kuluttamaan aikaa. Syötiin dinner ja juustokakut jälkiruoaksi.

Illalla mentiin katsomaan elokuviin elokuva nimeltä Wild, oli kyllä tosi hyvä ja voin suositella, jos tulee suomeen! Mun odotukset ei olleet mitkään kovin korkeat elokuvan suhteen, mutta se oli kyllä hyvä. 

Maanantaina oli ensimmäinen joululoma päivä lapsilla, N meni kuitenkin kerhon järjestämälle retkelle. Me suunnattiin sitten K:n ja A:n kanssa eläinpuistoon, ei mennyt ihan kuin elokuvissa, kun lapset ei vaan yksinkertaisesti osaa käyttäytyä täällä, mutta siitäkin selvittiin parin korttelin ajelulla autossa ja uusi yritys eläinpuistoon.

Aamuista episodia lukuunottamatta oli ihan leppoisa päivä.

Illalla en tehnyt mitään, söin dinneriä hostien kanssa ja lähettelin työhakemuksia joka puolelle.. Toivottavasti jostain tärppää..

Mutta nyt, hyvää alkanutta viikkoa ja hirmuisen hyvää joulua kaikille! Toivottavasti teiltä löytyy joulumieltä. Ja mun ihanat suomitytöt, jotka olitte viime vuonna täällä!!!! NAUTTIKAA SUOMIJOULUSTA! 

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti