maanantai 18. elokuuta 2014

Viimeisiä kertoja ja itkua

Tämmöinen oli jäänyt eiliseltä julkaisematta..

Perjantaina, kun olin off makoilin sängyssä ja luin kirjaa, kunnes tuli aika lähteä hakeen Anna bussipysäkiltä viimeiseksi viikonlopuksi Seattleen! Perjantaina ei tehty muuta kuin käytiin froyolla, perjantaisin menchiesistä saa viidellä dollarilla niin paljon frozen yogurttia kuin haluu. Yöksi Anna tuli meille, viimeistä kertaa.. 



Lauantaina, kun oltiin lähdössä tajuttiin, että on varmaan viimeinen kerta, kun Anna näkee mun hostit ja on meillä. Oltiin jo ulkona, kun tajuttiin, että Annan pitäisi ehkä sanoa heipat, ollaan oltu meillä kuitenkin aika paljon. Siitähän ei tullut yhtään mitään, Anna itki jo valmiiksi ja siinä vaiheessa, kun aloin puhua, itku purkautu. Me vaan itkettiin, siitä ei tullut mitään! 

Loppujen lopuksi vaan itkettiin ja naurettiin samaa aikaan. Vihdoin, kun päästiin lähtemään, mentiin golden gardensii eka ottaa aurinkoa ja myöhemmin meillä oli yhet läksiäis"juhlat" siellä. Oli ihan mukava päivä! 

Sieltä mentiin Lauralle laittautumaan vaihteeksi iltaa varten. Tällä kertaa oltiin kaikki neljä liikenteessä, Anna ja Laura menivät edeltä ja minä ja Tiia jäätiin university of Washingtonille, mutta sieltä ei, yllättäen, löytynyt mitään menoa. 

Viestittelin Alysonin kanssa, joka kutsui meidät heidän talolle. Alyson on siis jenkkityttö, kenen luona oltiin viime viikonloppuna myös. Siellä hengailtiin, kunnes tuli aika lähteä capitol hilliin, oli oikein mukava ilta, paljon tanssia ja hyvää seuraa! 

Aamulla herättiin kaikki Lauralta, melko pikaisten laittautumisien jälkeen heitettiin Laura johonkin sen "kaverin" luo ja me muut lähettiin Annan viimeiselle chipotle aterialle. 




Tämän jälkeen käytiin perimässä velkoja Mylonilta, jonka jälkeen suunta kohti Matthews beachia. Sielä maattiin pari tuntia, minä ja Tiia käytiin jopa uimassa! 

Illalla meillä oli Annan hostien kanssa läksiäisdinner. Käytiin samassa paikassa, missä käytiin mun hostien kanssa, kun oli mun synttärit! Oli hyvää ruokaa ja tuli syötyä oikeen kunnolla, tunnelma oli kyllä vähän viileä.. 

Ruokailun jälkeen käytiin ottamassa parit valokuvat, Anna ja Tiia sanoivat heipat ja itkua taas riitti..  Mä heitin Tiian kotiin ja itse ratkesin, en pystynyt menemään kotiin, koska halusin kerätä itseni ensin! Nyt istun carkeekissa rannalla, kohta vois ehkä mennä kotiin.. 






Huomenna mun pitää sanoa "lopulliset" heipat Annalle... En haluu!!!! No, me nähdään sitten tammi- tai helmikuussa!

Kolmen päivän päästä mun paraskaveri on täällä!!!!!! <3

Mulla on ollut todella ristiriitaiset tunteet tän elokuun suhteen, olen odottanut erittäin paljon, että Milla tulee tänne, mutta samalla odottanut kauhulla sitä, että Annan pitää lähteä ennen kuin Milla tulee tänne.. Mutta onneksi nämä eivät ole lopulliset hyvästit ja asutaan kuitenkin samassa maassa! 


- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti