maanantai 28. heinäkuuta 2014

Viikonloppu!

Perjantaina oli normi työpäivä.. Aamulla puistoiltiin Amandan ja Nathalien kanssa ja iltapäivällä nukuttiin, kaikki lapset nukku, eikä tapeltu mistään! Oli hyvä päivä.. 








Kun olin off lähin vielä hostien mukaan farmers market:ii. Seattlessa on useampi näitä, mutta tää oli aika pieni, järjestetään joka perjantai 3-7, tuli vähän meijän kesätori mieleen! 



Kun päästiin kotiin lähin hakee Lauraa ja Annan kassia meille, myöhemmin myös Anna tuli. Oltiin täs meillä, ei tehty mitään ihmeellistä! 

Illal lähettii sit moikkaa viel Tiiaa ja käytiin froyolla. Vein Lauran kotiin ja Anna tuli tähän meille yöksi. 

Lauantai "aamulla" tai siis päivällä lähettii golden gardensii ottaa vähän aurinkoo, Tiia liitty myös seuraan. Siinä oltiin muutama tunti, minä idiootti päätin ottaa aurinkoo ilman rasvaa, oikeesti unohin sen kotii, mutta olisin saanut kyllä lainaa tytöiltä.. Joten mä sit vähän paloin, no oikeesti vähän!! Et ei sitä nää, mutta oli vähän arkana iho.. 



Mentiin rannalta chipotleen syömää, oon rakastunut niiden salaattiin! Se on niin hyvää. Siitä sitten tultiin Annan kanssa tähän meille, käytiin suihkussa ja Anna alko valmistautuu baarii, vaihteeks.. 

Annan lähettyä, niin mäki lähin aika nopeesti kohti bothellii, missä yks mun ruotsalainen training school kaveri asuu. Meitä oli siellä joku kymmenen istumassa iltaa, tehtii tortilloja ja katottii leffaa, oli tosi kiva ilta, kerrankin ei ollut saksalaisia eikä ranskalaisia höpöttelemässä omia kieliään! 



Kahentoista aikaa olin kotona ja oli ihana tulla tyhjään taloon, kun tiesi, että aamulla on hiljainen talo ja saa nukkua niin pitkään kuin haluaa! Aamulla kyllä selvisi, että hostiskä oli käynyt kotona nukkumassa, mutta oli lähtenyt jo taas johonkin.. 

Mä oleskelin sunnuntaina sängyssä kuuteen asti, kattelin netflixiä ja mässyttelin suomiherkkuja, mitä äiti ja mummo lähettivät mulle nimppareiks! 

Kuuden jälkeen liityin sitten greenlakeen, Annan, Lauran, Tiian ja ruotsalaisen Isabellen seuraan. Siinä juoruiltiin ja nautittiin auringosta, kunnes Laura teki nälkäkuolemaa... Lähettiin siis ravintolaan, ollaan käyty sielä pari kertaa aikasemminki! Siitä on tullut nyt meidän kantapaikka, kun siellä saa ranskalaisia ilmaseks niin paljon lisää kuin jaksaa syyä, haha.. 

Sen jälkeen heitin Lauran kotiin ja Anna tuli tähän meille, tarkoituksena siirtää kuvia koneelle.. Eihän siitä tullut sitten yhtään mitään, kun mun kone ei löytänyt Annan puhelinta.. Sen jälkeen yritin saada omia kuvia siirrettyä, mutta eipä siitäkään tullut yhtään mitään, kun mun kone on ihan tukossa tästä kuvien määrästä! Pitäis joku ulkoinen muistivekotin käydä ostaa, niin saisin koneelle tilaa! 

Kello on taas ihan liikaa, nyt vois yrittää kohta käyä nukkuu! Eih, huomenna on jo maanantai... MUTTA, meijän N menee campille huomenna ja tiistaina!!!!!!! Oon ihan super innoissaan. 

Hyvää yötä ja huomenta! Hyvää alkavaa viikkoa ja sitä rataa.. 

- Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti