torstai 3. heinäkuuta 2014

"Lomailua" or not!

Tiistaina sain sitte K:n ja A:n, ne menee aina helposti, ku ei oo N sekottamassa pakkaa! Suunnattii golden gardenssii Nathalien ja Amandan kans. Parkkipaikalla törmäsin sit Isabellee, joka oli lasten kanssa tulossa myös rannalle. Sinne me suunnattiin yhessä ja siinä meni mukavasti aamupäivä.

IMG_5854

IMG_5855

IMG_5771
<3
IMG_5777


Sit olin vähän niinku töissä, mutta en sit kumminkaa.. Eli yleistä hengailua hostien kanssa. Illalla sit kun olin off, suuntasin rannalle. Lämpöasteita oli tosiaa yli kolmekymmentä, kyllä kelpas! Amanda ja Nathalie liitty mun seuraa hetkeks ja sitte myöhemmin myös Anna ja Tiia. Amanda lähti kasin aikaa kotiin, kun se oli lähössä lentokentälle ja lomalle sen ruotsi-perheen kanssa, nyt ei nähäkkää pariin viikkoo, kun sitte kun Amanda tulee takasin sunnuntaina, niin mä lähen maanantai aamuna aikasin omalle lomalleni!

Kun alko tulla kylmä, niin siirryttiin sit Annan ja Tiian kanssa mun huoneesee juoruilee, ihan rento ilta.

Keskiviikkona oli K:n koulupäivä, niin mul piti olla N ja A, mut sit mul ei ollukkaa kuin A. Mutta sitten, kun olin vihdoin pääsemäs A:n kanssa liikkeelle, ni N oliki mun kanssa. Hyvin epämääräistä tää mun työnteko siis! Onneks on vaa tän viikon. Mentii sitte greenlaken toiselle puolelle, siellä on sellainen kahluu allas "baby pool", missä on pienempien lasten kans tosi kiva olla, meijän N tosiaan oli hieman liian iso siihen hommaan, mutta kyllä seki sielä lillu.

IMG_5847

IMG_5845


Illalla ajoin Lynnwoodii laittaa kulmat ja sit siitä greenlakeen, missä sit nähtii suomityttöjen kanssa! Kaikki koolla, mentii sit ekana Tiian ja Lauran kans syömään ja Anna liitty vähän jälkikäteen seuraa..Tiia ja Laura on lähös luultavasti Hawaille syyskuun alussa, oon vähän kateellinen, mutta kyl mäki sinne haluun!! Et kyl mä oon ajatellu, että voisin travel monthilla sinne mennä, ehkä viikoks edes. Meen vaikka yksin, jossen saa seuraa..

Käveltiin siinä vielä järven ympäri ja myöhäseksihän se taas meni.. Oli ihana nähä Lauraakin pitkästä aikaa, nyt kun seki kotiutu sielt itärannikolta!

Tänään vihdoin en ollu yksin lasten kanssa.. Hengailtiin kotona aamupäivä, koska A oli väsynyt ja se nukahti mun syliin, niin annettiin sen nukkua niin pitkään, kun nukutti. Siinä ennen yhtä päästiin sit vihdoin lähtee, olis ollu jo K:n päiväuni aika, mut eihän sellasist rutiineista tarvi kenenkää muun kuin au pairin pitää kiinni!

Lähettiin sitte tosiaa sellaseen paikkaan kuin Olympic Sculpture park, käytiin tosin eka syömässä jossain irlantilaisessa ravintolassa lounasta! Mä en tosiaa ollu töissä, mut sain liittyä perheen seuraan, niin ruoan toivossa liityin, no ei.. Oli kyl hyvä ruoka, mutta ajattelin hengailevani nyt perheen kans tän päivän, niin sit voi taas koko viikonlopun olla menossa..

Sit lähettii kiertelee sitä puistoa, se oli niinku joku taidepolku, no siis käveltiin siellä ulkona sellasta hiekkatietä pitkin ja siel oli kaikennäkösiä taideteoksia. Itsehän en niistä mitään ymmärrä, mutta nyt on sielläki käyty. Oltiin vähän ennen viittä kotona ja sit oon hengaillu vaa kotona.

IMG_5842

IMG_5852

IMG_5799

IMG_5811

IMG_5822

IMG_5825

IMG_5831


Outoa, että huomenna neljä tuntia töitä ja sit mä oon niiin lomalla!!!! Viikonloppu viel tässä Seattlessa, huomenna 4th of July ja sitte lauantaina Annan synttärit.. Yritän päästä vielä kirjottelee, ennen kuin sunnuntain ja maanantain välisenä yönä otan suunnan kohti Meksikoa!

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti